the Wings Nistelrode , verzameltopic

Ja ik zeg al, ik twijfel nog. 2e hand staan ze er wel op, maar de prijs is dan rond de 180 euro. Nu wil ik hem eigenlijk graag zelf bouwen, omdat ik mijn andere 2 helis zo gekocht heb.
daarbij vindt ik bouwen ook heel leuk, dus ik denk nog even rustig na. Heb de tijd.

Ik weet niet Thom ofdat ik er zaterdag, bij goed weer, ben. Ik ga misschien nog even gezellig met mijn familie een dagje treinen, maar misschien ook niet. Is altijd een last minut actie bij ons.:razz:

En ja mijn KDS ESC vertouw ik niet meer, want mijn moter doet er raar op dus die heb ik weg gegooid. Voor het geld kan ik geen risico lopen. neerstorten door een niet goed werkende ESC kost meer dan een nieuwe

Vanwege de wind hadden we (Jurgen en Frank3) ervoor gekozen om toch niet in Nistelrode te gaan vliegen. Dus ben ik op mijn oefenveldje hoveroefeningen gaan doen.
Achteraf bleek de wind rond 15.00 uur ineens te zijn gaan liggen. dus had het makkelijk gekund.
Jammer. En volgende keer beter.

Vandaag lekker gevlogen al waren er niet veel piloten ondanks dat het weer niet beter kon zijn, hoop dat het zondag wat drukker wordt met hetzelfde weer.

Back