the Wings Nistelrode , verzameltopic

Frank (zenith) , je stickers van het " the Wings Fourstar Team " zijn klaar .
Dan hoort hij er echt bij . :D

Liggen in mijn zenderkoffer.

Mvg Johan

Helaas allerlei familie-verplichtingen vandaag. Veel plezier allemaal! We worden toch getrakteerd op een niet al te vervelende herfst nu ;-)

@Michael: veel plezier en succes!

Het was best wel fris op het veld. Onregelmatige wind, bewolkt.
Toch met een stel helicopters de lucht in geweest, en ook nog een paar vliegtuigen.

Leuk om ook de gastvliegers weer eens te hebben gesproken. En zien vliegen met die 7HV machines. Wat groot en wat een power.
Mijn 550 leek er klein bij.

Heb ik weer gemist. Al de mooie dingen gebeuren op zondag. Helaas:(

klaag-klaag-klaag. Ben ik goed in, maar moet je niet veel van aantrekken. Heet verveling;)

Laatst bewerkt:
Wingman@ je ontvanger is weer klaar.

Mocht je hem nodig hebben effe melden.

Breng hem anders mee de volgende keer . (ligt al in de zenderkoffer);)

Mvg Johan

zo ik ben bezig de monsun en de elektro kadet weer vliegend te hebben voor volgendjaar:yes: dit jaar gaat het nog niet erg veel uithalen wegens de woning renovatie:bad-words: er zal toch nog ns n einde aan komen hopelijk:rolleyes: nou ja heb voor volgendjaar in ieder geval goed weer besteld :grin:

Dankjullie wel! Filmpjes zijn er niet gemaakt voor zover ik weet. Voor degene die het leuk vinden, volgnde wedstrijd is niet zo heel ver rijden, namelijk in Gendt, maar dan die bij Bemmel tussen arnhem en nijmegen in ;)

Snijders, goed bezig! ik verwacht je volgend jaar toch weer vaak te zien!

jazeker gaat helemaal goedkomen !!!!:yes::grin: heb trouwens ook weer n nieuwe swing!moet hem nog even opknappen vd winter met n mooi setupje:yes: voor diegene die mij daar mee hebben zien vliegen das de zwever met die raket start:mrgreen:

Laatst bewerkt:
Back