Hoi Frans, Gave modellen die jij buiten vliegt en het was er ook wel een mooie dag voor. Heb je nooit overwogen om naar een modelclub te gaan om zulke snelle vliegtuigen de lucht in te sturen lijkt mij een veld wat ervoor ingericht is toch veiliger. Ik persoonlijk hou er niet zo van als er steeds mensen en kinderen of honden zo dichtbij rondlopen je hebt je aandacht nodig op het model en de omgeving moet dan wel veilig en vrij zijn. En schade is bijna inherent aan deze hobby, dat houd je bezig en de industrie die al deze mooie dingen ontwikkeld. Heb zelf mijn 4 in 1 bord van de msrx opgeblazen door kortsluiting in de tailboom @#$#@!!! Jammer maar haal wel een nieuwe. Ga de aankomende week weer buiten vliegen en ga ook mijn nieuwe HK450 is proberen. Zit ook te denken aan die UMX Vtol. Ziet er wel leuk uit en ook indoor geschikt. Kom zelf niet echt in de weekends aan vliegen toe, andere hobby genaamd voetbal is de oorzaak. Kunnen altijd is afspreken, lijkt mij wel leuk. Gr.Bernard
Hi Bernard, hier ff druk geweest en ook nog een paar keer gevlogen. gelukkig niet roestig geworden in de winterstop, vliegtuigen gaat prima maar helietjes is buiten toch wat moeilijker vind ik. Valt mij op dat zelfs die Msrx zich goed houd met wat wind. Dat AS3X doet het best goed. Lekker dat het wat langer licht blijft 's avonds. Vlieg jij ook 's avonds door de week? Grtz, Frans
Zo effe weer hier met flauwekul, baggerweer vandaag en uit verveling maar twee ledjes op een van mijn beide mSRx gemaakt. Leuk voor de zomeravond als die nog komt. Intussen wacht ik op de komst van de Blade 130X. Mvg.Bernard
Hoi allen, vraagje maar de vliegtijden met mijn msrx zijn opeens gehalveerd. dus ik dacht lipo's dood. Toch toevallig alle 6 tegelijk? Vanochtend 3 nieuwe 180's gehaald maar ook deze niet meer dan 1.5 minuten....en dan nog niet eens voluit! Please, iemand? Het weer is nu te goed om sip naar de msrx te kijken ipv te vliegen gr en alvast bedankt Tarkan
Lijkt er op dat je main-motor is versleten. Op een gegeven moment zijn de borstels versleten en verliest de motor zijn power. Nieuwe zijn goed leverbaar. Grtz, Frans
Indoorvlieger en Fransvh, beide bedankt voor de reactie. De msrx was nog geen 2 weken oud en had hooguit 6-10 batt gevlogen (had ik niet gemeld). Ben naar Zaltbommel gereden (had ik hem gekocht) en zij kwamen tot de conclussie dat de motor veel te snel heet werd. Meteen kunnen omruilen voor een andere en die doet het PERFECT. Dus ik ben nu vooral weer aan het "leren" en probeer zoveel mogelijk te trainen (bochtje naar links, zelf met instellingen DX6i blijven moeilijk). Ben dus ERG tevreden met de service van Zaltbommel en zeer tevreden met de msrx ookal vergt deze nogal wat meer "kunde' dan zijn voorganger msr. Nogmaals beide bedankt en als jullie nog tips hebben anders dan vermeld hoor ik ze maar al te graag fijne avond, gr Tarkan
Er lijkt nogal wat verschil in kwaliteit van de motoren te zitten, ook op andere fora lees je daarover. Sommige motoren halen wel 400 vluchten, anderen net 4 of zo...