Tijd voor een borrel en een goed gesprek?

Heren,

Al enige tijd speeld bij de Nijmeegse LC de gedachte om het komende winter (Bouw?) seizoen eens een discussie-, show-je-laatste-model-, vertel-je-tactiek-, .....-, -middag te organiseren met DLG als bindend onderwerp.
Graag stellen we onze clubruimte (en gedachten) open voor een degerlijk informatief en gezellig praten over je favorieten vliegbezigheid.
Precieze onderwerpen, datum en dergelijke wil ik nu niet roepen, want dat kan ook niet.
Ik wil jullie vragen mee te denken, onderwerpen aan te dragen en dergelijken om er een leuke middag van te maken waar het liefst zowel beginners als gevorderde wedstrijdpiloten wat aan hebben.

Wat datum betreft zat ik te denken aan een weekenddag ergens vroeg in het jaar, of nog net op de valreep een week of wat voor kerst dit jaar. Maar december is vaak druk voor veel mensen en ik ben zelf nog redelijk druk in de weekenden van november (ook te kort dag lijkt me)

Laat je horen als er animo voor is!

Erik.

p.s. we kunnen beschikken over een flapover en een laptop moet ook te regelen zijn als iemand een presentatie wil geven. Versnaperingen moet ook lukken, we hebben immers een bar.

Tijd voor een borrel en een goed gesprek?

Doe ik aan mee, vrijwillig. Stop bij mij er maar een paar borrels in en ik vertel wat je wilt horen. :D

Back