TIP: ProJeti op nat gras is erg fun. Net een hydroplane :)

Tadango

Forum veteraan
Vandaag erg nat en waardeloos weer... toch wou ik even mijn nieuwe projeti testen. Eenmaal weer op de grond kwam ik er achter dat dat ding enorm goed glijdt en zelfs heel aardig stuurt op de grond... voor een vliegtuig zonder wielen en rudder ;) Ik kon gewoon taxien en rondjes maken.

De rest van de tijd was het een beetje rondracen op de grond en af en toe even omhoog om van de hoge snelheid te genieten. Ding is wel compleet groen nu :(

PS. Je hebt wel een lichte nodig (< 500 gram) en minimaal 200W uit de motor denk ik....

Haha dat wordt weer poetsen.

Hier was het vandaag trouwens prachtig mooi weer, mijn hele gezicht is verbrand van de hele dag omhoog kijken. De hele middag en avond lekker gevlogen dus :D

PS. Je hebt wel een lichte nodig (< 500 gram) en minimaal 200W uit de motor denk ik....[/quote[/quote]

Mijn Katana mini voldoet wel aan deze eisen ,maar ik draai er lliever rondjes in de lucht mee :D

wel grappig om te zien lijkt me...ga zo door :D

bij ons helemaal onderin zeeland was het de hele middag droog en zonnig en perfect bijna windstil vliegweer :lol:

jaja ik weet het... alleen in het noorden was het zeik weer ;)

Ik zal de volgende keer eens een filmpje maken. Was nu alleen op het veld (goh....)

Back