@demarnix ben je tevreden over de stock set-up van deze Dassault Alpha Fighter 70mm en welke batterij krijg je er in prachtig toestel in elk geval!
hey de alpha vloog eigenlijk als een trainer niet echt iets voor op te kicken met de stock setup daar in tegen vloog de f5 heel wat beter veel vluchten heb ik helaas niet kunnn doen denk zo een 5 want bij het opstijgen na de eerste bocht gebeurde er dit ... [media=youtube]uR-4o7eQ17Q[/media] helaas nooit gevonden wat er fout is gelopen er ging een 4 cell 3000 mah in van hk groeten
Dat is zonde man maarja ik heb ook een rampzalig EDF jaar achter de rug Ik heb er tog 3 aan puin gevlogen 1 doordat ik de verkeerde hulp had met trimmen de tweede door een opgeblaze lipo en de derde doordat ik vergeten was te kijken of het balanspunt wel goed lag Dat was dus de SR71 blackbird Dat model heeft lichte schade en dat repareer ik dus wel Ik hoop dast ik met men sapac jet minder last heb Ik ga deeze winter de lipo,s bestellen Dus volgende zomer vliegen met die hap Jeroen v gog Erg mooi model die f16 waar komt i vandaan ?????
@J.weel Dat is de f16 van Phase 3. Ik heb er wel wat dingen aan veranderd. Zo heb ik er een dropbare centerline tank onder gemaakt, Navigatie verlichting aangebracht, stabilisatie vinnen onder aan de romp aangebracht (inklapbaar tbv van de landing) en er met de airbrush een mooi schema op gemaakt. Groet, Jeroen
Ook mijn EDF modelletjes maar es tonen. Lubach F16 met spitfire op de rug (ge-airbrushed door E v Schaik) Het-RC F20 Tigershark : F-14 tomcat, gebouwd van plan met twin edf en zwenkvleugels :
MiG-29 Jepe Fast Foam EDF jet (modified FlyFly) Laatste aanwinst ingevlogen afgelopen weekend; de MiG-29 van JePe. Data; span 1145mm, lengte 1485mm. EPS foam kompleet geglast met 25 grams doek en epoxy. Kleurschema van Russisch demoteam "Swifts". 4x Emax mini digi servo's metal gear 2,2 kilo/0,1sec. 2x HET 6904 70mm EDF met HET 2W20 motor. 2x 70A OPTO ESC, aparte UBEC 5-7,5A All up weight 3150 gram inkl 2x 5000/4S/40C lipo's Eerste aktiefoto. Sorry voor slechte kwaliteit maar was al bijna donker. Hoop binnenkort betere aktiefoto's te kunnen maken
Inderdaad, vooral de blauwe vogelvorm vind ik zeer geslaagd ! Bungee launch ? Trouwens ja, met de f16 met de spit op zijn rug werd gevlogen en zal hopelijk in de toekomst ook nog gevlogen worden, momenteel is de neus kapot door een slechte bungeestart (crosswind kan ie niet hebben)
Thanks! Lang gepuzzeld voor dat ik een keuze kon maken wb kleurschema en tijdens het spuiten bijna spijt wegens het vele (afplak)werk. Maar uiteindelijk maakte het resultaat alles goed! Yep; bungee launch. Kist is te onhandig groot om veilig met de 2x 70mm EDF's uit de hand te starten (is eigenlijk voor 2x 90mm EDF ontworpen).
Nieuwe EDF HET F-20 gereed voor 1e testvlucht. Zojuist de laatste hand gelegd aan het spuitwerk van de HET F-20. Dit model is leverbaar in 2 kleurversies; een rood-witte (zie die van U4eake, enkele postings hierboven) en een grijze. Die grijze is al een tijdje bij div. webshops in de aanbieding voor 59 euro terwijl de rood-witte versie nog steeds 119 kost.... Blijkbaar verkoopt die grijze erg slecht (lijkt me ook erg slecht zichtbaar tegen de meestal grijze NL-luchten ) Ik had nog een komplete 70mm set-up liggen dus voor die 59 euro maar eens de grijze laten komen en gelijk kaal gestript. Ook direkt de tamelijk lomp gevormde luchtinlaten gestroomlijnd. Daarna het geheel in 25g/m2 glasvezel gezet en zelf maar een kleurtje gegeven. Het gewicht is daarbij nauwelijks opgelopen tov de originele, gefoliede uitvoering (+/- 20 gram op een totaal van 965 gram vliegklaar zonder lipo). Specs Lengte 116cm, spanwijdte 80cm Fan HET 6904, motor HET 2W20, lipo 4S/3300/40C (combo geeft op proefstand (dus nog niet ingebouwd!) statisch 1,5 kg stuwkracht) Servo's: 2x 1,6 kg op ailerons en 1x 1,8 kg digi metal gear op hoog.
Robbe Vectorjet 4s 2450mah 40C Span: 750mm Lengtede:900mm Vleugelbelasting:69g/dm2 Totaal gewicht:840g 160 km/h met standaard set-up
filmpje FlyFly / Jepe MiG-29 Afgelopen zaterdag filmpje gemaakt van de Fly Fly / Jepe MiG-29 door clubgenoot (thanks Jack!)
Ook maar is mijn edf'je tonen Firebird met turbofan 8000 Lehner 2280 ca. 8,5 kg thrust Filmpje volgt als de nieuwe accu's binnen zijn. Voer ik samen uit met E-speed-buff. Enjoy! Uploaded with ImageShack.us