Topic voor : Nieuwe en gebruikte zenders en alles wat hiermee te maken heeft.

Discussie in 'Model truckers' gestart door Bv3l, 2 aug 2019.

1. Blauwwinde

Blauwwinde

Lid geworden:
    30 aug 2012
    Aan de ontvanger zijde lees je de steurpad wel via een teensy uit lijkt mij? Scheelt aanzienlijk in de kosten en je hebt alle kanaal info in 1 teensy.

2. andre van der weide

andre van der weide

Lid geworden:
    17 sep 2017
    Ik heb no een dusseldorf blusboot die heb ik 2e hands gekocht daar moet nog de electronica in

3. andre van der weide

andre van der weide

Lid geworden:
    17 sep 2017
    Dst doet de beier module zit erin

4. Blauwwinde

Blauwwinde

Lid geworden:
    30 aug 2012
    Ok dat kan ook. ik lees de Sbus uit van de ontvanger en stuur de beier soundmodule weer aan met een gegenereerd Sbus signaal vanuit de teensy.
    Volgens mij moet je met een teensy ook geluid af kunnen spelen dus dat is mijn volgende poging om een beier uit te sparen :)

Ik heb in mijn Politieboot wel een gps liggen die de positie en snelheid via een arduino-nano bordje terugkoppeld naar de zender. in de zender lees ik met een 2e Arduino nano de s.port (op de plek van de 2e zendmodule) uit en creeer daarmee een bluetooth GPS. Hierdoor kan ik de waterkaart op mijn tablet zien waar mijn boot vaart :)

5. Blauwwinde

Blauwwinde

Lid geworden:
    30 aug 2012
    Heb je de zender nog werkend gekregen?

6. andre van der weide

andre van der weide

Lid geworden:
    17 sep 2017
    De zender werkt in v1 frsky mode en heb een multimode module erin voor de rest maar de interne module is schijnbaar beschermt tegen overschrijven van de firmware

7. Blauwwinde

Blauwwinde

Lid geworden:
    30 aug 2012
    Jammer, maar dat verwacht je toch niet? Frsky komt zelf met een update....., al eens geprobeerd om de originele oude open TX te installeren en dan de interne XJT module te updaten?
    En er zitten ook geen solderingen los?

Laatst bewerkt: 24 nov 2024
  8. andre van der weide

andre van der weide

Lid geworden:
    17 sep 2017
    Denk dat ik alles wat mogelijk is al heb geprobeerd de solderingen op de module nagelopen verschillende programmers van frsky en nonfrsky geprobeerd dfu programmers ik heb er genoeg haha de open tx versie maakt allemaal geen verschil denk dat deze de XJT_LBT_build151223.frk --Y23.12. 15 er op heeft en die heeft een update blokkering deze info vond ik op een duitse fpv-community.de zit in de fuses denk ik en ja daar heb je extra instellingen nodig denk ik en die krijg je niet

Deel Deze Pagina