Topic voor : Servonaut, Beier-USM-RC en MFU en alle Besturings en Verlichtingssystemen.

Discussie in 'Model truckers' gestart door marten77, 11 mrt 2008.

1. Helicor

Helicor

Lid geworden:
    28 aug 2009
    Ik weet niet zeker of ik nu wat mis, maar ik zie nog niet hoe of waar dit nu wèl is aangegeven; Ik wist wel van je eerdere berichten dat de originele verkoper/maker je niet thuis gaf omdat je een 'kopie' in China had gekocht, maar niet hoe je wel resultaten kreeg, dus ik had dat ding alweer van mijn bucket list verwijderd.
    Cor

2. FredK

FredK

Lid geworden:
    29 nov 2018
    Cor, bij deze shop
    Ik heb dit zojuist gevonden op AliExpress: €154,25 | Dasmikro Tbs Mini Geluidseenheid V3 4-6V Ingang Met Luidspreker Groter Geluidsgeheugen Voor Rc Truck Tank Vliegtuig Model https://a.aliexpress.com/_Eyva8RJ
    Kun je zowel de programmatuur downloaden, en de programmeer USB kabel kopen. Prijs wil nog wel eens veranderen, meestal tussen de €50-60,- zonder de USB kabel. Zoals al eerder geschreven waren er in het verleden kabels in de handel waar een draad aan de verkeerde ingang zat( Alie handel, snelle handel) Was al snel ontdekt bij gebruikers van de print met een uitleg over welke te veranderen. Probleem doet zich nu niet meer voor. Met de V3 is de output verhoogd, grotere geheugencapaciteit, en er is een volume regelaar op de print, kan ook via de zender, en als het dan nog te weinig lawaai maakt kan er een versterker op aangesloten worden. Beier sounds kunnen er ook op, allen even aanpassen in Audicity naar ander formaat.
    Voor meer info lees dit eens door.
    https://radindustries.wordpress.com/2022/05/16/dasmikro-mini-v3-v4/#more-4126

Helicor vindt dit leuk.
  3. Helicor

Helicor

Lid geworden:
    28 aug 2009
  4. douPel

douPel

Lid geworden:
    27 nov 2023
    Inderdaad zoals Fred aangeeft in die link, staat er bij verkopers in de itembeschrijving vaak een link naar de bestanden op een google drive locatie.

Ik had die van mij met (kleine) speaker erbij. Het loont denk ik om even wat verschillende aanbieders te bekijken.

De officiële website is volgens mij: deze.

Deel Deze Pagina