Ziet er erg mooi uit. Ik vraag me alleen af of de motoren niet een beetje laag hangen op die omhoog te tillen. De spiggel zit in de weg denk ik. Maar dit kan natuurlijk ook bedrog zijn. Fotos zeggen niet altijd alles.
ze zitten inderdaad tamelijk laag om de schroef net onder het oppervlak te krijgen bij plane, maar heel de spiegel krijgt een ander uitzicht bij de verbouwingswerken..(jammergenoeg een lange termijn opdracht) omdat de vorm van de motoren (vooral de staart dan) niet helemaal natuurgetrouw zijn, moeten ze tamelijk laag staan. Eigenlijk heb k een lange staart nodig. waarschijnlijk zal het inderdaad zeer moeilijk gaan om de motoren te laten tilten....
Deze zomer kan ik wel eens kijken of ik wat foto's kan maken voor je. Ik woon in een omgeving waar er nog wel wat Whalers rond varen. Mijn bootje is wel wat anders maar meschien dat dit je helpt. Gerrald
Had je een Graupner GTX 800 kunnen nemen...volgens mij heeft die een langer staartstuk en daarvan heb je er maar eentje nodig :lol: :lol: