trainings dag wedstrijd vliegen

Discussie in 'F3A' gestart door bert de eerste, 16 jun 2007.

1. bert de eerste

bert de eerste

Lid geworden:
    14 okt 2006
    kijk even bij mijn woonplaats
    het is wel veen maar woon vlakbij het veld

natuurlijk door vragen, komen we gewoon ook een keer die kant op

2. raymon

raymon Forum veteraan

Lid geworden:
    4 mei 2003
    okee, heb je ook een site van de club?

ik ga het gewoon proberen, ik zie geen probleem. en we hebben dan zegmaar een hele dag! zonder andere mensen probeer ik iig
    had je al een datum

3. bert de eerste

bert de eerste

Lid geworden:
    14 okt 2006
    onze web site

voor een datum, dat moet je toch aan de deelnemers vragen is ook afhankelijk van je club
    laat maar wat horen , misschine eind juli dan zit er weer mooi een paar oefen weken tussen

4. bert de eerste

bert de eerste

Lid geworden:
    14 okt 2006
    even over 7 juli
    we willen om 10.00 beginnen
    tegen een geringe vergoeding is er koffie, fris en eventueel ook wat te eten (als jullie ook wat willen eten? laat het even weten dat kan dat ook geregeld worden)

5. bert de eerste

bert de eerste

Lid geworden:
    14 okt 2006
    de weersverwachting is goed te noemen.
    wel een stevig windje maar wel west (is gunstig)

weet iedereen het te vinden?

6. raymon

raymon Forum veteraan

Lid geworden:
    4 mei 2003
    hmm ik kan zaterdag niet.
    moet even kijken waneer we het bij ons kunnen ik zal morgen nog even bellen voor reactie van eht bestuur

7. Erik 3D

Erik 3D

Lid geworden:
    21 feb 2007
    Helaas kan ik zaterdag niet meevliegen. De druknippel is van de uitlaatbocht afgebroken. Een nieuwe uitlaatbocht is net binnengekomen maar ik heb de komende avonden geen tijd om alles weer in te bouwen. Ook de romp moet bijgewerkt worden met epoxy (tunnel voor de uitlaat). Shit happens.

groeten van Erik

8. hezik

hezik Guest

Maar dan weet je nu wel wat voor uitlaat er onder zit :p

Je komt toch nog wel? Welke stickmode vlieg je eigenlijk? Als je single stick vliegt, kun je ook met de Derwisj je vluchten maken, als je wilt.. misschien niet super productief op het vlak van je toestel leren kennen, maar dat zat bij jou geloof ik toch wel goed ;)

Ik kan daarentegen wel vliegen, Mireille kon al dat niet vliegende ongeluk niet langer aanzien dus er is weer brandstof :)

9. Erik 3D

Erik 3D

Lid geworden:
    21 feb 2007
    Ik weet nog niet of ik kom. Ik wil die kist weer gereed hebben en moet ook nog andere klussen doen. Bedankt voor het aanbod om met de Derwisj te vliegen maar toch maar niet...
    Die kist heb je immers nog nodig voor de laatste wedstrijd van het seizoen!
    (ik vlieg bijna nooit met andermans vliegtuig, vind het zeer vervelend om b.v de wielen er onderuit te vliegen bij een afgeslagen motor)

groeten van Erik

10. Jeroen van Gog

Jeroen van Gog

Lid geworden:
    27 sep 2004
    Heren,

Ik heb zojuist even contact gehad met Bert en John.
    Onze conclusie is dat het twijfelachtig is om de trainingssessie morgen door te laten gaan vanwege het weer.
    Buiten de vraag of het droog blijft zijn we van mening dat met de harde wind er weinig sprake zal zijn van leermomenten.

Graag even in dit topic aangeven of je bereid bent om morgenvroeg toch naar Wijk en Aalburg te komen.

MVG,

Jeroen van Gog

11. br@m

br@m

Lid geworden:
    19 apr 2006
    Ik laat verstek gaan, vanwege 't weer. Desondanks Bert bedankt voor het initiatief. Hopelijk wordt 't snel beter weer want op deze manier maken we niet echt vorderingen.

12. hezik

hezik Guest

Bereid ben ik het wel, maar ik denk ook dat we beter een ander tijdstip kunnen afspreken. Dit ook vanwege het weer inderdaad. Hoewel ik denk dat er met harde wind wel te leren valt, is het niet ideaal. Het weer is gewoon vrij naadje op het moment..

Ik heb gisteren 4 vluchten gemaakt maar kreeg daarbij al de opmerking van clubgenoten dat het volgens hun dwangmatig gedrag was.. tsja.. stukje gas geven, toestel duikt op neus, motor starten.. dat 5 keer voor je de lucht in bent.. maar ja 3~4 cm water bovenop het gras is ook niet ideaal :p

Geeft wel weer mooie beelden bij de landing, van die mooie waaiers water.

13. hcg101097

hcg101097 Guest

Als het weer inderdaad wordt zoals vandaag, dan lijkt het me verstandig de meeting te verzetten. Scheelt mij heel wat kilometers.

M.vr.gr.
    Hans G.

14. bert de eerste

bert de eerste

Lid geworden:
    14 okt 2006
    jammer maar waar

gezien de zomerse omstandig heden (lijkt wel herfst) kan de trainings dag NIET door gaan.
    helaas moeten we toch een andere datum prikken.
    we houden het weer in de gaten en kijken wel waneer het weer beter word.

groeten bert

15. Hans Meij

Hans Meij

Lid geworden:
    2 sep 2002
    Volgens mij wordt het een fantantastisch mooie dag. Nu even niet naar buiten kijken, maar morgen.
    Ik ben dus wel bereid morgen te komen, mogelijk kunnen we morgenochtend vroeg beslissen.

16. hezik

hezik Guest

Wouw Hans.. over het algemeen staat Mireille (het MNMI) bekend om haar positieve weersvoorspellingen, maar zelfs die durft het niet aan om goed weer te voorspellen morgen..

17. bert de eerste

bert de eerste

Lid geworden:
    14 okt 2006
    @hans

je mag toch wel komen!

er moeten toch mensen erg ver rijden is dan toch lulig als ze voor niks komen

zelfs als het droog blijft dan waait toch nog hard

18. Hans Meij

Hans Meij

Lid geworden:
    2 sep 2002
    Ik ken tenminste een persoon (mijn zoon) die het wel leuk vind als ik niet naar W&A ga, maar gewoon in Utrecht ga vliegen.
    Hij was de laatste keer op jullie veld knap teleurgesteld dat er geen kinder-snacks in de koelkast aanwezig waren.

19. hezik

hezik Guest

Ach een biertje gaat er ook wel in hoor.. slaapt ie ook als een roos ;)

20. bert de eerste

bert de eerste

Lid geworden:
    14 okt 2006
    oei

dat zijn minpunten voor de catering

Deel Deze Pagina