Traxxas 1/16 e-revo Topic!

Discussie in 'Electro offroad' gestart door pip, 17 okt 2008.

1. westcoast

westcoast

Lid geworden:
    25 feb 2008
    Wat mij opvalt aan je filmpje is dat je eigenlijk alleen die backflips aan het maken bent. Kan dat ding ook nog wat anders, of ligt dat aan de bestuurder?

+1

2. RC-nooby

RC-nooby

Lid geworden:
    21 mrt 2008
    Dat recht tegen de muur stukje heeft die cameraman zeker een keer of 5 gedaan (die op het filmpje was ongeveer de domste).
    Ik zat aan het strand van Oostende,niet veel last gehad van boze mensen, 1 keertje is er een jongetje opafgestapt en hij heeft m'n e-revo een trap verkocht :evil: khad zoveel zin om een keer tegen hem te zeggen dat dat ding 'veel centjes' kost en dat hij dat niet mocht. :p maar dat jongetje was nog maar 6 jaar ofzo. verder ook een enorme hond gehad die hem kwam besnuffelen/likken :rolleyes: wegrijden was geen optie,dan liep die hond van een meter hoog er achteraan,te gevaarlijk op een strand met kleine kindjes.
    verder kan dat ding wel wat anders als backflips,zolang je je vingertje maar beheerst.
    Die backflips deed ik steeds omdat ik geen hoge snelheden kon halen met al die kleine kinderen, en de mensen vonden het leuk om te zien, anders had ik wel wat andere dingen gedaan dan steeds backflips maken :D

3. snoebel

snoebel

Lid geworden:
    12 aug 2005
    Maar dat was niet op 2S trainingsmode.. Dacht dat je eerst ging leren rijden ?.... :) :)

4. Psygho (Emil)

Psygho (Emil) Forum veteraan

Lid geworden:
    7 jan 2004
    Voorspeld veel goeds, kan niet wachten tot de mijne er is......

5. motorsports

motorsports Forum veteraan

Lid geworden:
    16 mrt 2006

dat"ding"wel maar de bestuurder nie:D

6. NeoGee

NeoGee

Lid geworden:
    10 jul 2009
    In "mijn" stadje aan zee dus,hopelijk heb je je kunnen amuzeren:p
    Had vooral last in de duinen met mijn firestorm en oud koppel dat lag te zonnen en zich stoorde aan het geluid ervan dan maar revo ook bovengehaald en met 2 wagens gereden:D

7. RC-nooby

RC-nooby

Lid geworden:
    21 mrt 2008
    ja,ik deed eerst 2s trainingsmodus :rolleyes:
    maar dan dachten de mensen van 'kijk die jongen nou eens rijden met dat speelgoedautotje'
    Dus dan dach ik meteen 'dan zullen we het tempo eens opdrijven,ik zal ze eens laten zien wat dit speelgoedje kan' :D
    En in de volgende video ga ik samenrijden met m'n neefje (stampede vxl)
    Daarop gaan we op een zelfgemaakt circuitje rijden.
    Ik kon gisteren toch niet tegen alle mensen op het strand zeggen dat ze ergens anders moesten gaan liggen ;)
    Ik kan wel wat anders dan backflips hoor,maar die stukjes gewoon heen en weer rijden vond ik te saai om in de video te zetten.
    Verder had ik in de duinen te veel last van toeristen die er urineren,stonk er wat te veel.

Laatst bewerkt: 27 jul 2009
  8. NeoGee

NeoGee

Lid geworden:
    10 jul 2009
    -Niemand die zegt dat ze moeten verplaatsen:p zo heb je nog iets om rond te rijden (tot er iemand zijn voet op zet;))
    -Wel nog nooit last had van stank in de duinen ,misschien net slecht stukie gekozen,moet natuurlijk maken da je niet te ver gaat zoeken anders zit je op het naaktstrand:D

9. aaron driver

aaron driver Guest

he hallo.

Ik zou graag ook een e-revo vxl willen aanschaffen. maar ik mag van mijn ouders niet in het buitenland bestellen. Ze vertrouwen het niet.
    dus in welke winkel zou ik mijn mini e-revo kunnen kopen? in Belgie of Nederland?
    of moest er iemand van op het forum de zijne verkopen, dan wil ik die wel, voor een goede prijs ;) mvg aaron

10. my00

my00

Lid geworden:
    15 apr 2009
    Er staat/stond er één te koop voor 210 euro, maar vind zo 1,2,3 de advertentie niet. Kan verkocht zijn, kan ook zijn dat ik niet goed genoeg zoek. Volgens mij zijn ze in Europa nog niet officieel verkrijgbaar.

11. snoebel

snoebel

Lid geworden:
    12 aug 2005
    Er zijn zat winkels die hem verkopen, of beter gezegd gaan verkopen. Probleem is voorraad in Europa op het moment.

Bv : MODELBOUWWINKEL & WEBSHOP - LIMBURG - MBS-RACING

Maar waarom zou een winkel in buitenland niet te vertrouwen zijn ?

12. Joram

Joram

Lid geworden:
    1 dec 2006
    Waar slaat dat op??

Ik bestel eigenlijk alleen buitenland, US, UK, Canada noem het maar op. Altijd gekregen, en met paypal heb je altijd dekking:D

Greetz,
    Joram

13. snoebel

snoebel

Lid geworden:
    12 aug 2005
    De kans op een tweedehands is erg klein, ding is pas net verkrijgbaar.. En erg leuk :)
    Dus de kans dat iemand hem doorverkoopt is erg klein.

Buitenland is in dit geval veel sneller (genoeg voorraad overal, met name in US) en behoorlijk goedkoper dan Nederland. Kijk maar een stukje eerder in dit topic, had de auto met 3 dagen in huis voor een serieus lagere prijs dan die 299 euro..

14. my00

my00

Lid geworden:
    15 apr 2009
    Ja ja wrijf het er nog maar eens in :cry:, het kan ook langer duren.

15. giganielsie

giganielsie

Lid geworden:
    17 aug 2008
    Maar wel goedkoper of ook niet?

16. snoebel

snoebel

Lid geworden:
    12 aug 2005
    Zoals al eerder gezegd.. net boven de 200 euro heb ik totaal mogen afrekenen.

17. giganielsie

giganielsie

Lid geworden:
    17 aug 2008
    Ik had het eigenlijk tegen my00;)

18. MeX101

MeX101 Guest

Dan zullen ze in limburg wel te veel jonko roken want hier in rotterdam maken ze veelste veel pakketen open.

19. my00

my00

Lid geworden:
    15 apr 2009
    De auto zal ongeveer gelijk zijn maar de verzendkosten zijn lager, al had ik die 40 dollar extra er wel voor overgehad hoor.

20. RC-nooby

RC-nooby

Lid geworden:
    21 mrt 2008
    Ik heb naast die 50 euro verzenden ook nog eens 80 euro moeten betalen,de auto 190 in totaal is dat 360 euro voor de wagen alleen al,met lipo's was het in totaal 450 :neutral:. Het was wel de eerste keer dat ik met de douane te maken had, maar je moet toch een beetje geluk hebben.

Deel Deze Pagina