Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Yupz, dat het een slash was is toch al even bekend. Wel stoer dat die ook het E-Revo chassis heeft.
Traxxasrockhead op YouTube zei:yes they're both gonna come with the VXL system and Traxxas will make brushed later
@ Klamath, dat klopt, daarintegen is de Slayer nitro en de Slash electro. Ze hadden heb de slaysh moeten noemen, alhoewel dat voor geen meter klinkt. Verder denk ik dat wiebe een goed punt heeft, voortbouwen op een huidige populaire auto zal niet verkeerd zijn voor de verkopen.
@ Klamath, ook nog een Losi LST2 .. wat voor een geweldigs haal je wel allemaal niet in huis man. Die Losi LST2 ook nieuw? Ik ben wel benieuwd naar wat side-by-side foto's!
Nee, niet nieuw. Ze hadden hem bij berlinski (dortmund) staan 2e hands. een lading spares er bij, allemaal MG servo's er in (van graupner) een SX6 synthesizer zender er bij. Alu diff's, met betere assen, swaybars. was te mooi om te laten staan (iig voor die prijs)
side by side foto's kan ik zo maken. (E-Maxx, Revo 2.5, E-Revo BE en Losi LST2)
Kan iemand mij vertellen hoe ik 2 11.1V 5000 Mah. pakketten in mijn E-Revo krijg?
Volgens Traxxas moet hij hierop ook rijden.
Wat heb je voor de LST2 betaald als ik vragen mag?En Berlinski, dat is toch een "messe" zoals ze dat daar noemen?