Traxxas 1/16 Summit Topic

Dat ben ik met je eens westcoast, enkel moeten ze diezelfde regel ook toepassen op de gebruikers waardoor andere gebruikers wat gaan zeggen en een (week)ban krijgen.

Nja, het mod beleid is hier sowieso twijfelachtig. Er staan nog altijd tig topics verkeerd en ik zie soms draadjes waar een MOD allang had in mogen(moeten) grijpen of draadjes die plots op slot gaat omdat er iets ''tegen'' een mod wordt gezegd.

Ach ja, sinds ik werk heb ik vééééél minder tijd voor MBF, dus kan ik me minder ergeren aan al hetgeen dat hier in de stront loopt. Kan er eigenlijk alleen maar om lachen :)

:worship:
ik denk dat jij nu precies zegt wat heel veel mensen denken

Er staan nog altijd tig topics verkeerd en ik zie soms draadjes waar een MOD allang had in mogen(moeten) grijpen of draadjes die plots op slot gaat omdat er iets ''tegen'' een mod wordt gezegd.

Dat valt me inderdaad wel tegen hier, die onduidelijke onderverdeling. Het is er niet overzichtelijker op geworden en je merkt dat vooral mensen die hier nieuw komen (zoals ik) niet weten waar ze iets moeten gaan neerzetten, dus zetten ze het maar overal neer.
Ik betrap me er ook op dat ik bij iedere post denk, moet het nou hier, of beter daar?

Ik kon niet vinden op internet, of de Traxxas 1/16 Wheelie Bar, deze dus:
7184.jpg

Op de 1/16 summit past zonder dat de bumper eraf moet of zo. Trouwens, ik ben nou alweer meer dan 4 weken aan het wachten op mijn esc...:sleepy:

Nee! Niet dat het jullie schuld is. Het duurt alleen een beetje erg lang voordat de modelbouwwinkel hem binnen heeft.

In ieder geval minder lelijk dan een Exocage die een baksteenmassage heeft gekregen, omdat je met wheelies telkens op je dak landt.;)

hallo,
ik heb een traxxas summit 1/16 gekocht en ik heb nog gewoon de standaard batterij maar ik wil een 2s of 3s lipo kopen en dan 2 accu's in parrelel maar wat is beter en hoeveel mah en c moet ik hebben?

alvast bedankt

oke bedankt en kan ik dan 2 van die lipo's kopen en die dan met een parrellel kabel doen?

oke bedankt en kan ik dan 2 van die lipo's kopen en die dan met een parrellel kabel doen?
dat KAN je doen, maar dat raad ik je af. Met twee accu's is de auto te zwaar en in onbalans. de moeite van het wisselen van een accu (nog geen minuutje werkl) weegt zeker op tegen het verschil in rijeigenschappen.

en zal ik een 3s lipo of een 2s lipo kopen en met hoeveel mah en c?

Voor de summit zou ik voor 2s gaan, zoveel mogelijk mah's en minimaal 20C maar meer is beter. 3s is met de e-revo al bijna niet meer te controleren en omdat de summit hoger op zijn pootjes staat en makkelijker omrolt ben je met 3s voornamelijk zelf aant lopen om de auto na elke bocht weer op zijn bandjes te zetten (is met 2s al een ramp, maar met 3s gewoon niet leuk meer)

Vandaag bij 2brothers geweest. Regelaar was binnen dus ik blij.:D Thuis wou ik de wheelie bar (die ook binnen was) Erop zetten. Ik volg de instructies, maar dat :bad-words: ding wil er niet op. Grrrrrrrrrrrrr...

Mah is de capaciteit van de accu. Hoe meer mah, hoe langer je kan rijden. C is hoeveel stroom de accu kan leveren. Ik neem als voorbeeld een 20C 2000mah accu. 20x2000=40.000. 1000mah is gelijk aan 1ah, dus krijg je als antwoord 40a. De Vxl3m esc kan 52a aan, dus zou je met een accu boven de 2000mah en 30C redelijk veilig zitten:D.

Back