Traxxas 1/16 Summit Topic

Nvm, had filmpje gepost van Losi 1/18 crawler maar referentie naar Traxxas was niet geldig.

Laatst bewerkt:
Hmmm ... meende dat Traxxas de Summit 1/16 een beetje promote als crawler (gezien de naam overeenkomst met de 1/8 Summit die gebouwd is met deels de crawlers in mind). Kan het echter niet terug vinden op hun site zie alleen dat ze zeggen ''versatile go anywhere monster truck''.

Ze geven het de naam van hun befaamde MT/Crawler truck en promoten hem meer als een E-Maxx :).

Anyhow, my bad angezien ik hun crawler advertentie niet terug kan vinden.

EDIT: bekijk nu net promo filmpje waar je de Summit 1/16 wel tussen rotsen ziet rijden.

Laatst bewerkt:
De gearing is er natuurlijk helemaal niet voor in de 1/16.
Ach, maakt het ook uit, vind er niks aan, de grote is daarintegen wel een stuk leuker.

Hier hadden ze iig de difflocks in moeten plaatsen. ja, dan was die nog een stuk duurder geweest, maar cmon, daar is het een Summit voor.

Met dit weer (sneeuw) is dit een heel leuk auto'tje denk ik!!!

Als je hem nu in de US besteld betaan je ongeveer € 265,-- maar wat moet je bij betalen aan de deur hè.
Stel ze schrijven 60$ op de doos komt er nog iets van 20 euro bij denk ik dus 285 ipv 339 scheelt toch 54 euro'tjes moet je wel een paar dagen langer wachten en dan is de sneeuw weg :-(

Laatst bewerkt:
*Op last van robert verwijderd*

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb het een beetje anders gedaan. Heb vanmiddag 2 auto's (Summit 1:16/AE TC6) besteld en wat losse dus is het een totaal prijs met gedeelde verzend kosten

Laatst bewerkt:

Ik zit te wachten op die van mij hoop hem vr of za toch wel binnente hebben:(

Laatst bewerkt:
heb hem binnen mooi net voor het weer gaat sneeuwen!!! nu hopen dat er wat gaat vallen vanmiddag.

Het is een witte had liever een rode maarja dat is bestellin in de us he. Van het geld dat ik minder kwijt was kan ik wel een paar kappen bestellen:D

Back