Traxxas Rustler VXL & XL-5 DEEL 2

Discussie in 'Electro offroad' gestart door Psygho (Emil), 8 mei 2011.

1. Flying Bastard

Flying Bastard

Lid geworden:
    14 mei 2010
    FF zeuren over bezorgdiensten:

DPD is een drama, GLS biedt na 1x aanbieden de mogelijkheid tot afhalen aan net als TNT. TNT bezorger kent zijn wijk en bezorgt pakketjes dan ook na 18:00.

Het wordt tijd dat de managers van bezorgdiensten wakker worden en consumenten beter gaan bedienen. Welke consument is nu overdag thuis?

2. westcoast

westcoast

Lid geworden:
    25 feb 2008
    Idd, dit is zeuren.
    Denk dat jij nog versteld staat wie er allemaal thuis is overdag.
    Denk aan horeca personeel, beveiliging, partimers, moeders etc etc.

't is geen 24 uurs mentaliteit omdat iemand perse een rc onderdeel besteld heeft.

Bij ons word het bij de buren afgegooid, en krijg je een formuliertje bij welk huis hij ligt.

3. Auto-G

Auto-G

Lid geworden:
    26 feb 2011
    Vind ik ook, bijna alle consument gerichte online tokos werken dan ook met TNT omdat de meeste andere pakketdiensten zowieso drama opleveren met consumenten

Iets bestellen, continu zeuren dat ze het snel nodig zijn, en ondertussen iedere keer het pakket missen. Dit is vrij standaard.
    Trouwens op veel plaatsen bezorgen ze bij TNT ook aleen overdag
    En nog iets de meeste van deze vervoerders leveren voornamelijk aan bedrijven, ze zullen wel gek zijn om savonds te gaan werken voor een paar kleine consumenten doosjes

Het blijft lastig, het beste wat je kunt doen is weten dat iets op voorraad is, en het op een moment bestellen waardat je weet dat je waarschijnlijk thuis bent als de levering plaats gaat vinden, bij veel zaken kan je dat op een dag of twee wel uitstippelen

Bij de buren afgeven mogen de meesten trouwens ook niet, dan moet je zowieso al een briefje op de deur hebben eigenlijk. Aleen TNT doet dit wel eens denk ik
    Grts

4. Flying Bastard

Flying Bastard

Lid geworden:
    14 mei 2010
    Helaas hebben mijn buren ook werk.

5. Nard Cox

Nard Cox Forum veteraan

Lid geworden:
    23 jan 2009
    Beetje kortzichtigheid van FB denk ik, al snap ik maar al te goed de frustratie. Ben het met WC en geertja eens.

Als ik weet dat ik een pakketje ga ontvangen steek ik altijd een blaadje voor de deur waarin ik de bezorger verzoek het pakketje bij de buren af te leveren als er niet wordt beantwoord. Dit gaat eigenlijk altijd goed.

6. rsremco

rsremco

Lid geworden:
    3 aug 2010
    DHL krijg je een kaartje door de deur en kun je een afspraak maken voor aflevering, werkt altijd perfect :-D

7. westcoast

westcoast

Lid geworden:
    25 feb 2008
    In het begin liet ik zelfs de pakketjes op mn werk afleveren.
    Heb je dat "probleem" ook niet meer

8. aschie1

aschie1 Guest

Wat gebeurt er als er bijvoorbeeld een steentje tussen komt.?

9. darkfire

darkfire

Lid geworden:
    4 jun 2010
    hij loop vast het motortje blijft draaien terwijl het niet kan, dus hij gaat kapot.

10. Roaldo

Roaldo

Lid geworden:
    3 aug 2009
    Weet je wel waar je het over hebt?
    Een Trx fan van om en nabij de 15eu. ten eerste loopt hij echt niet zomaar vast, ten tweede zit er een kap omheen waardoor het me sterk lijkt dar er een steentje of iets tegen aan kan komen en zelfs als er al wat tegenaan komt dan geeft ie een tikje en draait weer verder. Wat wel te verwachten is lijkt mij zo:rolleyes:

11. darkfire

darkfire

Lid geworden:
    4 jun 2010
    als ik ff alle berichten terug lees, nee...

12. Flying Bastard

Flying Bastard

Lid geworden:
    14 mei 2010
    Ondanks de vele tevreden DPD klanten hierboven blijf ik het een koude douche bedrijf vinden. Chauffeur had tijdens 1e afleverpoging geen briefje in de bus gedaan, had hij dat wel gedaan was er niets veranderd aan de situatie. Op de website kan je niet aangeven dat je het pakket komt afhalen maar alleen een afleverdag afspreken (geldt ook voor 2e afleverpoging).

Vanochtend dus wederom gebeld met het depot, na 2 afleverpogingen is afhalen wel mogelijk.

Pakketje dus opgehaald in Little-Poland.
    Waarom DPD vrijwel alleen Polen in dienst heeft is me ook duidelijk, daar wil geen NL hond werken..

Het vriendelijke en punctionele dametje van de uitgifte balie had het drukker dan een beursvloer handelaar tijdens een beurscrash.

Naast pakket-uitgifte was zo ook slagboom-portier, verantwoordelijk voor de inname / uitgifte / registratie van handterminals voor de orderpickers en chauffeurs. En deed ze ook iets met badge uitgifte. Sprak gelukkig ook Engels naast Pools.

Denk volgende keer wel 3x na voor ik weer iets bestel bij traxxasshop.nl dat niet in een bubbel envelope past....

Laatst bewerkt: 26 aug 2011
  13. Flying Bastard

Flying Bastard

Lid geworden:
    14 mei 2010
    Affijn. Shock-oil en nog wat onderdelen zijn uiteindelijk wel op de juiste plek beland binnen een week.

Wat een verschil maakt zo'n beetje olie in je rechter-achterschokbreker.
    Moet nu echt moeite doen om forward rolls te maken :cool:

Nu ik het wagentje wat beter kan controleren ben ik ook begonnen met speedruns. Zijn ook gaaf :D

14. Stevez26

Stevez26

Lid geworden:
    28 mrt 2011
    De tip voor een ieder die regelmatig zijn of haar orginele assen kapot rijden:

De heavy duty slash 4x4 aandrijfassen zijn veel steviger en gaan een heel stuk langer mee... stalen aandrijfassen werken eigenlijk niet echt bij offroaden tenzij je weet hoe je moet rijden met die dingen.

Ik heb nu de stalen aandrijfassen van integy er in zitten, heb al behoorlijk hard op 4s gereden en ze houden het tot nu toe aardig uit. Let wel, ik ben een onroadrijder.

maar echt, bespaar je portomonee en koop die slash 4x4 assen maar.

15. Hackroader

Hackroader

Lid geworden:
    12 sep 2009
    +1 voor stevez26 , die dingen zijn likely unbreakable...

16. Nard Cox

Nard Cox Forum veteraan

Lid geworden:
    23 jan 2009
    Ik LOLde :) +1

17. westcoast

westcoast

Lid geworden:
    25 feb 2008
    Er zijn idd ook uitzonderingen bij die pakketdiensten.
    Bestel je buiten NL, wordt het vaak door TNT gedaan en dat gaat zelden tot nooit fout.

Weer wat geleerd dus, volgende keer eens liquidrc proberen, laatst in 3 dagen binnen.( vanuit USA )

18. rustler race

rustler race

Lid geworden:
    27 aug 2011
    jongens ik ben nieuw en heb ook een rustler vxl

even een paar vragen
    heb ik een bepaald soort snel lader nodig????
    hoe kan ik op mijn afstand bediening mijn auto harder laten lopen???

ik hoop dat julie mij kunnen helpen gr rus

19. rustler race

rustler race

Lid geworden:
    27 aug 2011
    nog ffe een vraagie

bij een paar rustlers van het zelfde soort zie
    ik een atenne bij mij is die heel klein en
    zit hij onder de kap (zie plaatje) je ziet hem niet
    maar ik heb niet zo'n grote maakt dat uit>??

20. westcoast

westcoast

Lid geworden:
    25 feb 2008
    Dat zijn idd newbie vragen.
    Korte antenne is alleen maar beter, betekent 2,4ghz
    En als je wil dat hij harder gaan moet je overgaan op lipo accu's.
    Verder adviseer ik even dit gedeelte eens door te lezen, steek je veel van op.

Deel Deze Pagina