Traxxas Rustler VXL & XL-5 DEEL 2

heeft iemand ook ervaring met het langzamer maken van een rustler? Ik heb er een voor mijn zoontje van 5 gekocht en wil dat hij wat minder hard gaat.

Is er bij de rustler wat mogelijk qua vertanding of een andere motor?

Hmmm das waar ook, klein beetje dom...... maar ja gebruik het zelf nooit.

Zal eens kijken of het dan niet te hard gaat en anders maar wat reserve onderdelen bestellen.

Thanks in ieder geval

Ik ga vamiddag naar weert naar weerterbergen.
En ik neem men Rusty mee kijken of je daar ergens kan crossen;)

Vanavond bashen op de "bergen van Kontich" nabij Antwerpen. Benieuwd wat dat gaat geven met de nieuwe LiPo batterij...:yes:

Weet er iemand waar je een goedkope lipo batterij kan kopen liefst online
en welke batterij zou ik best nemen ik zou momenteel het maximum uit mijn
standard vxl willen halen. bedankt

Weet er iemand waar je een goedkope lipo batterij kan kopen liefst online
en welke batterij zou ik best nemen ik zou momenteel het maximum uit mijn
standard vxl willen halen. bedankt

Kijk eens bij hobbyking turnigy lipo's zijn goede :). Wil je echt sterke lipo's ga dan voor de Hyperion maar daar hangt natuurlijk wel een prijskaartje aan :yes:.

Er is mij ooit verteld dat maxamps hele goede lipo's zijn, naja aangepast Hyperion zijn hele goede lipo's ;)

Laatst bewerkt:
MaxAmps belooft altijd meer dan ze waarmaken. Ze zijn duur en door hun overgewaardeerde c waardes puffen ze net zo makkelijk (zoniet eerder) als alle andere lipo's.

Gewoon lekker lipo's bij de chinees bestellen. Voor dat geld kun je nog es een lipo puffen zonder dat je meteen je hele vakantiegeld kwijt bent aan nieuwe.

Kijk eens bij hobbyking turnigy lipo's zijn goede :). Wil je echt sterke lipo's ga dan voor de MaxAmps maar daar hangt natuurlijk wel een prijskaartje aan :yes:
  • Negeer alles in het rood.
  • HK maakt goede prijs/prestaties LiPo's.
  • MaxAmps is wel de grootste/duurste brol die je kunt kopen.
  • Wil je top of the line dan kom je al snel bij Hyperion uit met een bijpassend prijskaartje.

• Negeer alles in het rood.
  • HK maakt goede prijs/prestaties LiPo's.
  • MaxAmps is wel de grootste/duurste brol die je kunt kopen.
  • Wil je top of the line dan kom je al snel bij Hyperion uit met een bijpassend prijskaartje.

+1!

Dat maxamps duur is weet ik wel, maar waar baseer je de grootste brol op?
Is een vraag he, ik ben zwitserland hier. Zijn ze slecht qua..............?

ik had al een tijdje last van dat de suspension pin van de rechter voorarm elke keer een beetje eruit was gedraaid.
deze keer was de hele schroefdraad eruit gedraaid waardoor je alleen maar aan hoeft te trekken of de arm los te halen.
waarschijnlijk is de schroefdraad in de arm dol, dus ik heb maar de schroef van de andere kant er in gedaan. ik kijk wel of het helpt.

en mijn motor zat tegen de 65 graden aan :(, dus waarschijnlijk een alu gearbox.

ik heb net rondgecrossed door de bossen op los zand. Hier in weert.
Egt vet hier heb je zat bergen om te springen. zet straks wel wat foto´s op

Dat maxamps duur is weet ik wel, maar waar baseer je de grootste brol op?
Is een vraag he, ik ben zwitserland hier. Zijn ze slecht qua..............?

Op meerdere onafhankelijke tests blijkt keer op keer dat Maxamps achter blijft tov goedkopere goede lipos onder dezelfde omstandigheden. Ze zijn wel goed en beter dan menig andere lipo, maar als je een betere lipo voor minder geld kan kopen is Maxamps kopen niet een goed idee.

lipo accu

Hallo allemaal, ik ben sindskort in het bezit van een rustler xl-5 met wat aanpassingen waaronder een speedpassion 9.5 brushless motortje, speedpassion esc en 2s lipo accu.

Ik heb hem zo gekocht, maar waar moet je op letten bij het aanschaffen van een extra accu? Hoeveel c en mAh zou ik er bijv. max in kunnen hangen. Misschien echte noob vraag, maar waar is dat zeg maar van afhankelijk? Ik weet hoe meer mAh hoe betere prestaties...

Alvast bedankt

Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb tijdens het rijden ff een filmpje gemaakt.
[URL="
- ‪Traxxas Rustler VXL 2S LIPO!!‬‏[/URL]
Best lastig rijden en filmen tegelijk;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Back