Traxxas Rustler VXL & XL-5 DEEL 2

Dat kan ook de eerste keer voorkomen als je ergens iets te lomp tegenaan
rijdt. Of is dit 'spontaan' zonder enige crash gebeurd?

Wie heeft dit al tegengekomen is nog maar een keer of vier dat ik ermee gereden heb:mad:

20110604160705.jpg

ik heb vanaf november tot gister nog niks kapot gereden.
men achterband was het eerste ding. Ik had liever men draagarm gehad ofzo

Even terug op die banden.
Het maakt toch niet uit als de band diameter een paar milimeter afwijkt van de orginelen?
En ik vond deze wel wat: TCR9016011 bij pk

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi gemaakte fotos aschie die van een paar paginas terug..
Heb toen ik mn rustler nog had ook een tijd gezocht voor banden, op orginele rustler 2.2 inch maat geloof ik is het wel lastig kiezen.
Bij pkracing raden ze me alles af behalve anacondas en de orginele banden.. heb er zelf nog heen gemailt toen ik op het punt stond 2.8 inch banden te bestellen
Maar er zijn toch heel veel die er net iet groter op hebben zitten 2.8 is makkelijker denkik anders is het wat lastiger hier genoeg rustlers met allerlei banden: The NEW Bandit/Rustler Gallery - Post your pictures here!!
Zijn trouwens wss ook genoeg setjes van andere merken stadiumtrucks te vinden er er goed op passen, had bijv eerst een setje van kyosho

Mooi gemaakte fotos aschie die van een paar paginas terug..
Heb toen ik mn rustler nog had ook een tijd gezocht voor banden, op orginele rustler 2.2 inch maat geloof ik is het wel lastig kiezen.
Bij pkracing raden ze me alles af behalve anacondas en de orginele banden.. heb er zelf nog heen gemailt toen ik op het punt stond 2.8 inch banden te bestellen
Maar er zijn toch heel veel die er net iet groter op hebben zitten 2.8 is makkelijker denkik anders is het wat lastiger hier genoeg rustlers met allerlei banden: The NEW Bandit/Rustler Gallery - Post your pictures here!!
Zijn trouwens wss ook genoeg setjes van andere merken stadiumtrucks te vinden er er goed op passen, had bijv eerst een setje van kyosho

Bedankt.
Ik vind alle banden goed als het maar een beetje offroad zijn en ze moete net zo groot zijn als de orginelen
Welk setje had je dan?

ik wacht al 2 maanden op de dirt hawks 2.8 traxxas serie.
de verkoper krijgt elke keer de verkeerde van de leverancier binnen.

waarom ging je dan niet gelijk naar proline-racing.com?
dan staat al gelijk bij 1/10 truckbanden: traxxas serie ofso.

waarom ging je dan niet gelijk naar proline-racing.com?
dan staat al gelijk bij 1/10 truckbanden: traxxas serie ofso.

Ik wil ze zo hebben kant en klaar zonder dat je ze moet lijmen.
Ik denk er tog over om stampede banden er op te doen:)
Maar dan wil ook ook gelijk voor en achter.
Nu kom je er achter dat het echt een dure hobby is:)

wou ik eerst ook, alleen dan kan je niet tapen en ventileren, ik zie nu eigenlijk ook geen probleem met lijmen.

je moet ook lager vertanden hè?
je kan al weten dat het duur is als je een auto koopt.

wou ik eerst ook, alleen dan kan je niet tapen en ventileren, ik zie nu eigenlijk ook geen probleem met lijmen.

je moet ook lager vertanden hè?
je kan al weten dat het duur is als je een auto koopt.

Ja dat weet ik maar op pk staat bij de stampede:
Standaard maat voor de Stampede serie, passen ook op de Rustler, maar hebben een grotere diameter dan standaard Rustler banden, daarom moet je een pinion nemen met 4 tanden minder dan wanneer je de normale maat banden op je Rustler hebt.

Dan kan je toch een pinion met 4 tanden minder bij bestellen.
Maar ik zat ook naar de Masher 2000 2.2" All Terrain Truck Tires te kijke

dan krijg je het nog zwaarder.
nard cox had dat wel gedaan, kijk maar in zijn handtekening.

maar als ik grote banden wil, dan zou ik voor de trenchers of heel misschien de badlands gaan.

dat van 4 tands verschilt per rijstijl/wagen/bestuurder.

dan krijg je het nog zwaarder.
nard cox had dat wel gedaan, kijk maar in zijn handtekening.

maar als ik grote banden wil, dan zou ik voor de trenchers of heel misschien de badlands gaan.

dat van 4 tands verschilt per rijstijl/wagen/bestuurder.

Oke. Dan pak ik gewoon ong dezelfde maat ik dacht aan deze
PRO107000 (maar weet niet of er een velg bij zit)
CA908045
TCR9016011

Kan iemand die even bekijken aub.
Ik wil eigelijk vandaag iets bestellen

Weet er iemand waar je goedkoop onderdelen voor traxxas rustler vxl kan kopen online liefst. En ik had een keertje gevraagd waar je batterijen kan verkrijgen die welke ik voor men rusler zou nemen zowiezo een lipo want ik wil toch wel wat sneller kunnen rijden dan nu... Maar weet niet goed hoe het zit met die nummer zoal bv s3 4500mah...

Weet er iemand waar je goedkoop onderdelen voor traxxas rustler vxl kan kopen online liefst. En ik had een keertje gevraagd waar je batterijen kan verkrijgen die welke ik voor men rusler zou nemen zowiezo een lipo want ik wil toch wel wat sneller kunnen rijden dan nu... Maar weet niet goed hoe het zit met die nummer zoal bv s3 4500mah...

Ga naar www.pkracing.nl en naar lipo´s en dan naar: achtergrond van lipo´s
Daar staat een hoop info over lipo´s.

ik wacht al 2 maanden op de dirt hawks 2.8 traxxas serie.
de verkoper krijgt elke keer de verkeerde van de leverancier binnen.

Ik zit te kijke naar deze TCR9016011
Maar waar heb je de jouwe besteld dan ??

Back