Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik rijd vrij veel met de Rustlers en heb m'n slipperclutch, op beiden, 3/4 gedraaid staan.
Groeten,
Dennis.
Bedoel je dat je 'm dus helemaal vast draait (die slippercluth) en dan zegma 3/4 losser draait?![]()
Waaarom 40C discharge Dennis?
Welke lader zou het beste zijn voor lipo`s?
IMAX B6 Charger/Discharger 1-6 Cells (GENUINE)
Turnigy Accucel-6 50W 6A Balancer/Charger w/ accessories
Turnigy 420 Balancer/Charger 2S~4S
@gpz/Dennis, Ik wist niet of ik je echte naam mocht onthullen, daarom zei ik er niets van.
Bedoel je dat je 'm dus helemaal vast draait (die slippercluth) en dan zegma 3/4 losser draait?![]()
zeker niet, maar dat is orgineel natuurlijk. wel duur zeker in vergelijking met andere sets. Het feit dat er 3s op aangegeven staat betekent zijn maximale s sterkte. de velieon kan dus max. 3s aan zonder een rooksignaal af te geven. dat van de slipperclutch klopt vast, dan 0,75 draai terug draaien. waar zie je ergens 3 3s lipo`s voor 60 euro? kijk goed naar de c nummers en mah nummers! koop een lipo van minimaal 4000mah, en 20c
Even iets anders.... mijn bec kan tot 6v/2A is dat iets om rekening mee te houden met accu`s of boeit dat niet?
volgens mijn gegevens kan mijn esc 60C continu en 380C burst aan. dat is genoeg om hem naar huis te schieten haha!
@ruud, bedankt voor de feedback, Wat is het verschil tussen de nano en de gewone? (behalve 1 euro duurder?)
wie weet er een antwoord op?
Dan wordt het deze van gpm....GPM Tuningparts voor Traxxas - Toemen ModelbouwNiet voor in een Rustler dus..
Qua assen, NIET voor Integy gaan ( sowieso niet, merk staat bekend om het gebruik van slechte kwaliteit alu ), ga voor MIP, FLM, Tekno etc, kost meer, maar daar heb je veel langer plezier van.
Plus dat je Integy's stuk gaan ( en dat gaan ze ) en dan koop je nog een van de duurdere merken, en ben je nog duurder uit als dat je gelijk voor MIP,FLM of Tekno was gegaan...
Hopelijk hebben jullie er wat aan!
Ruud