Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Met een grotere spur 90 nog niet beter. Motor wel, die blijft aangenaam warm. Maar de esc zorgt voor veilige modus na 5 minuten. Ook met standaard banden. Alles draait en rolt normaal. Slipperclutch heb ik vrij los staan. K@tzooi. Verder ideeen?
3celZo, heb me vandaag een rollend chassis aangeschaft van een rustler vxl. Wordt hopelijk maandag verzonden en dan maar effe alles nalopen en elektronica inbouwen.
Ik plaats foto's wanneer ik hem heb.Eerste wat ik graag zou doen is een wheeliebar monteren want ik ga met een ezrun 9t 60a setje rijden op 2s lipf is dat niet genoeg power om hem achterover te trekken?verder dacht ik nog aan rpm draagarmen. Nog andere suggesties/tips?Goede (web) shops voor rpm onderdelen?
Deze body werd aangeboden op eBay voor een rustler.. Weet niet of dat wel gaat passen. Maar ik vind deze wel erg gaaf.
Iemand welke body dit is?
![]()
Nope. Daar is je Rustler te kort voorDat zal niet gaan passen denk ik wel?
Voorbumper? Casterblocks van aluminium of rpm? Toemen heeft veel rpm op voorraad en is net zo duur als alle andere winkels. In uden hebben ze haast nooit iets op voorraad. Andere winkels heb ik geen ervaring mee....
Persoonlijk zou ik de shocktowers, draagarmen. Die kun je het beste van rpm houden. Daar komen de meeste klappen op en de kunststof is wat flexibeler waardoor deze dan ietsjes meebuigen. Alu breekt VEEL sneller. Shockcaps zijn wel fijn van alu.
Casterblocks moet je ook van aluminium halen. Ipv rpm. Die zijn weer lekker stug.