Traxxas Slash 4x4 topic deel2

Nee, niet heel slecht. Maar zou wel het eerste zijn dat ik zou aanpassen.

Ligt erg aan het gebruik van de auto, waar je rijdt, of er veel stof, zand etc is, rij je op 2 of 3s etc etc.

Oplossing is vaak genoeg besproken in dit topic, Traxxas maakt zelf een alu versie van de motormount, maar de Kingzhead is nog beter.
 
heb het gevonden.

Nog 2vragen zouden ze de slash toelaten op een 1:10 parcour
En slaagt de slash snel om in een bocht
 
Laatst bewerkt:
Slash is 1:10, dus dat zal moeten kunnen, wel wat fors, maar het zou moeten kunnen.
De Slash zal net als bijna elke shortcourse af en toe omvallen, maar als je de LCG versie koopt zal het prima gaan.
 
De platinum heeft een LCG chassis, de ultimate heeft nog het oude HCG chassis voor zover ik weet.

Wat wil je er precies mee gaan doen? Als je gewoon wil bashen dan zou ik gaan voor een slash, wil je echt pro gaan racen dan moet je misschien kijken naar een Team Associated, Losi of een hong-nor.

Waar je ook even rekening mee moet houden is spare parts, over het algemeen zijn de traxxas onderdelen een stuk makkelijker te krijgen.
 
Voor bashen kan je net zo goed een team associated nemen heb je een stevige auto waar je niet tot nauwelijks spares nodig zult hebben.
 
Inderdaad, ik heb bijv voor mijn slash ook nog geen enkel spare part nodig gehad en ik heb hem toch wel redelijk mishandeld ondertussen.
 
De vraag is meer of je met standaard motor en 2s tevreden bent. Ik was dat niet en had op dat punt mn slash moeten verkopen. Ik dat niet gedaan en hem helemaal klaar gemaakt voor monstermotor en 4s. Ik had beter een nieuwe vorza ernaast kunnen kopen dat had goedkoper geweest. En de lagers van de diffs gingen niet erg lang mee. Verder wel een hele sterke auto maar echt gemaakt voor 2s
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De forza is dan ook een 1/8 en niet een 1/10 zoals de slash.

Vind persoonlijk 2-3s nog steeds genoeg voor de slash, on track helemaal.
 
Nee maar voor die kleine 500 euro voor de platinum editie kan je beter je geld neerleggen voor een race-kit. Veel stabieler, veel sterker, veel makkelijker aan te sleutelen, etc...
 
De forza is dan ook een 1/8 en niet een 1/10 zoals de slash.

Vind persoonlijk 2-3s nog steeds genoeg voor de slash, on track helemaal.

Zet ze maar es naast elkaar ze zijn echt net zo groot.

Op een racetrack is 2s zat maar de meeste rijden daar niet. Ik heb verschillende traxxas autos gehad en de aandrijflijn is niet het sterste punt. Ik heb nu twee hpi auto's en die zijn gewoon sterker. Als rtr zeker.

Ik zou die 500 euro zeer zeker niet meer in een slash steken. Pak dan bijv de hong nor daar zit gewoon een aandrijflijn in van een 1/8. Maar ik heb het over bashen als de TS de baan op wil dan tellen hele andere dingen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het is voornamelijk circuit maar ook wel wat bashen

de andere merken zou ik dan wel altijd moeten bestellen behalven traxxas.
vind de schumacher buggy's is ook een winkel van in de buurt ook zeer leuk maar kom ik veel te duur uit
 
Hpi trophy buggy rijd heel leuk. Maar is geen 1/10 ik weet niet of dat een vereiste is?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Top