Ik ben niet zo lenig man
Vandaag eens even testen die hap...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoi, ik wil graag mijn slash 4x4 voorzien van een castle creations mamba max pro met een motor van castle creations. nu weet ik alleen nog niet goed welke motor ik zal nemen. er zit nu een standaard VXL setje in en ik ben op zoek naar meer trekkracht maar ook meer sneheid. wat raden jullie aan?
alvast bedankt
Hoi, ik wil graag mijn slash 4x4 voorzien van een castle creations mamba max pro met een motor van castle creations. nu weet ik alleen nog niet goed welke motor ik zal nemen. er zit nu een standaard VXL setje in en ik ben op zoek naar meer trekkracht maar ook meer sneheid. wat raden jullie aan?
alvast bedankt
Had zelf in m'n 4x4 de standaard VXL combo vervangen voor een Mamba Max Pro met een Novak HV-Pro 5.5T motor.
Met die motor had ik veel meer trekkracht. (de kv waarde van die motoren zijn hetzelfde, dus draaiden evenveel toeren. heb de vertanding toen dus hetzelfde gelaten.) Maar grappig genoeg lag de eindsnelheid ook hoger. (denk omdat de trekkracht zoveel meer was, dat die makkelijker nog hoger in de toeren kon komen.
Ik zou persoonlijk iig voor een 550 sized motor gaan. die qua toeren vergelijkbaar is met de VXL motor (rond die 3500). dan blijft die qua vertanding in hetzelfde bereik, en heb je nog steeds net zoveel gearing mogelijkheden als met de originele motor.
wil iemand mijn traxxas slash 4x4 kopen? ik verkoop hem omdat ik over wil schakelen naar nitro. het is een rtr versie met alles bij + big bore shoks en een fan.