Traxxas SLASH topic

Nieuwelingen zien aan de topic titel niet of het 4wd of de 2wd is. En weten dan ook niet of er nog een topic is waar de 4wd bechreven wordt.
Misschien moet de TS even de titel aanpassen naar Traxxas Slash 2wd ( vxl )?

:?:
Nieuwelingen zien aan de topic titel niet of het 4wd of de 2wd is. En weten dan ook niet of er nog een topic is waar de 4wd bechreven wordt.
Misschien moet de TS even de titel aanpassen naar Traxxas Slash 2wd ( vxl )?

Waarom na zoveel post ? , de meeste kijken er toch niet na en posten overal lukraak in, of openen hun eigen " zoveelste no- nonsense topic".
Netzols de mooie " post" regels, maar naleven door de aangewezende ?, :nooo:
:ontopic:

Laatst bewerkt:
Ja, ik zal zo mijn foto'tjes posten, ik wil mischien vanmiddag ofzo nog even gaan kijken voor een nieuwe kap, vw baja bug.

ik was gisteren naar pk geweest maar daar was 'ie uitverkocht.. dus als ik er heen ga (quartel denk ik): jullie horen meer!

het gaat mij vooral om de temps, een heatsinks is bij mij geen optie.
waar wou je hem dan vooral voor gebruiken?

is eigenlijk een alu gearbox wel handig bij het bashen?

dit bevalt prima, ben net terug van een middagje boekelermeer...
na 2 Lipo`s achter elkaar leeg gereden te hebben ( 2x 17 minuten ) in mul & nat zand
motor temperatuur 19*graden
gearbox 15* graden
Lipo 21* graden

buitentemperatuur 5* graden & zeer mistig

vanmiddag tussen 13.00uur & 15.30uur 4 Lipo`s & 2 nimh packs leeg gereden,
geen schade, alleen alles zit onder het zand.

ik heb de FLM tranny en dat ding bevalt me HELEMAAL PRIMA:) maar ik had de added toe in vrij hard nodig met mijn OP motor/esc

EDIT: Hey heeft iemand nog een extra end voor een front camber link? Ik heb de mijne gesloopt en ik heb geen zin om een hele zak te kopen als ik er van iemand een of twee kan kopen/krijgen/ruilen

Laatst bewerkt:
Ik ben opzoek naar een nieuw rc autotje. Nou lijkt mij de Traxxas Slash wel wat. Ik heb nou een kyosho mini inferno maar die is wat aan de kleine kant. Maar kan ik nou beter voor de 2wiel aan gedreven gaan of de 4x4?

Het licht eraan wat je budget is, in mijn ogen is de 2wd prima, vxl al helemaal.. gaat echt wel hard met de nodige accu's...

maar als je voor een auto gaat is natuurlijk de slash wat!! vooral om zijn degelijkheid.. persoonlijk vind ik 'm beter als auto's als de hpi firestorm, rustler enz. omdat die gewoon minder kunnen hebben qua klappen.. die van mij heeft ook al een aantal doodsklappen gehad;)

ze hebben alle twee hun eigen scharme, de 2wd is echt bullet proof maar is minder goed kwa wegligging enzo, de 4wd is wat ingewikkelder en heeft meer onderhoud nodig maar heeft door de 4wd en het feit dat hij later ontwikkeld is een eind betere wegligging maar er is natuurlijk ook meer wat er mis mee kan gaan.

Bijde zijn erg leuk van wat ik van de 4wd gezien heb (mits je het extra onderhoud niet erg vind) Ik heb zelf een 2wd en zou er voor geen geld vanaf willen maar ik houd dan ook van klussen en tunen enzo:)

wat ff(firefrenzy;D) zegt klopt wel... maar als je een beetje beginner bent, dan kan je het beste wel een 2wd kopen.. dat is gewoon minder ingewikkeld.. geloof me, zo'n 4x4 is behoorlijk ingewikkeld. maar als je denkt dat je het 'aankan' en het ook het liefste wil moet je dat gewoon doen;)

Oke bedankt. Die mini inferno is ook 4wiel aan gedreven. En qua snelheid zit daar ook veel verschil in? Of ligt het er gewoon aan welke accu enzo je er in doet?

Ik heb ook ooit een mini Inferno gehad. Dat is echt slap spul vergeleken bij een Slash. De mijne was nog wel getuned en toch niet rete snel. Een standaard Slash is ook niet super snel maar wel snel te maken. En je kan 'm eindeloos tunen tot ie niet meer terug te herkennen is. Slash 4x4 is dan wel later ontwikkeld maar het ontwerp vind ik te gezocht en te onderhouds gevoelig en daarbij rijdt hij, hoe ver je 'm ook tuned, nooit als een 1/8 buggy, die de zelfde wielbasis heeft. En geloof me, been there, done that.

Het tunen is inderdaad erg leuk...

maar als je bijv. de xl-5 neemt kan je dat ding ook zo ver tunen. je kan er een andere motor in zetten, andere zender, andere kap, verlichting.. binnenkort zal ik een (klein) bouwverslagje maken met de 'lichtjestuning'

succes!

Ik zou idd voor de 1:10 gaan.
De 1:16 is ook 4WD.
Maar ook gebasseerd op het MERV chassis en die vind ik erg lastig in elkaar zitten.
Maar nog even over dat 4WD lastig is.
Ik zelf ben begonnen met een HPI E10 ( 4WD ) en toen was ik 10 of 11.
Dat ging prima.
Daarna heb ik eigenlijk alleen maar 4WD auto's gehad. ( afgezien van de Marder )
Ik vind dat dat meer onderhoud verhaal best meevalt.
Je moet wat meer schroeven..
Maar dat vind ik juist het leuke ( maargoed who am i?? )

Ruud

de 1/16th is voor mij wat klein, ik heb een buddy met een merv en dat ding is hilarisch maar ik zou er zelf niet snel een willen... (al moet ik zeggen dat die losi mini 8ight wel echt heel sexy is...)

Back