Ja ik weet niet wat ik wil maar ik wil mn slash iig wel weer opbouwen maar ik moet weer schroevjes hebben
En mischien nog een slash erbij dat ik die onderdelen gwoon reserve heb 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Kijk ff op eBay voor een zakje schroefjes,worden met grote regelmaat aangeboden. Ben je voor een paar centen klaar en kun je weer rijden.....Ja ik weet niet wat ik wil maar ik wil mn slash iig wel weer opbouwen maar ik moet weer schroevjes hebbenEn mischien nog een slash erbij dat ik die onderdelen gwoon reserve heb
![]()
Huh, ik dacht dat je 1e brabander was![]()
Help....heb de zoekfuntie en google gebruikt maar kom er niet achter....ben een Slash aan het opbouwen en heb ooit weleens wat gelezen over een tandwielmodificatie. Begrijp dat de modificatie inhoudt dat je met iets grovere tanden werkt alleen kan ik nergens terugvinden welke ik moet kopen :n00b:. Dat wat er nu opzit is redelijk slecht dus beter in 1 keer goede kopen als deze vervangen toch![]()
En welke vertanding zou ik dan moeten gaan gebruiken; heb er eentje met een 8,5 t en eentje met een 5,5 t motor![]()