Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Over gek gesproken, ik heb nou toch iets! Ik wou net nog even gaan rijden in het park. Doet het stuur het niet. Hoop gezoem, dus wat denk je dan, tandwieltjes gestript van de servo. Terug naar huis en hup ding opengemaakt. Wat blijkt, idd een tandwieltje, maar dan wel de metalen die op de motor van je servo zit aangesloten. Hij is mini maar er zit inderdaad een heel klein scheurtje in. Al zitten kijken naar een oplossing maar kan er geen bedenken, een nieuwe servo is ook zo wat. Als er nou niemand een oplossing weet (ben bang van niet), mag ik dan vragen of iemand nog een kapotte servo liggen die ik zou mogen hebben. Dan haal ik de motor er uit en zet ik die in de mijne.
Dat ik er nou iets geks mee heb gedaan kan ik ook niet zeggen, behalve dat ik door sneeuw heb gereden voor circa 60 minuten, schoon gemaakt en op de kachel gezet voor het laatste beetje verstopte sneeuw en water. nog een keer wat dingen van olie voorzien en heeft een week of 2 stil gestaan vanwege het zout en geen goede banden. Het zou zo kunnen zijn dat hij een tik heeft gehad ergensvan. Hij staat gewoon in m`n kamer in een hoekje op de vloer.
Van het schuim van m`n banden is trouwens goed gekomen. Niet dat ik het nou echt kon vinden op een website (niet dat ik uren heb lopen zoeken) maar ik ben langs een plaatselijk matrasfabriekje gegaan en heb hun gevraagt of ze het herkende en ze hadden nog een aardige hoeveelheid liggen aan afvalmateriaal, stukje mee gekregen, op maat geknipt en in de band gedaan. Nog niet kunnen testen vanwege het bovenstaande. *zucht* ik dacht net dat hij weer zou werken. Maar het is bijna het zelfde spul dus ik verwacht dat het wel aardig gaat lukken.
Met savox servo's heb je over het algemeen alleen problemen als je een castle creations regelaar en/of een spektrum zender set gebruikt.
Ik heb de knoop doorgehakt en een TRAXXAS Stampede 4x4 VXL + 2s 7.4V Lipo 6000Mah besteld, als het goed gaat komt hij vrijdag binnen, ik ben wel reuze benieuwd hoe zijn prestaties zullen zijn
Ik heb hem hier gekocht www.traxxas-online.nl ze hebben momenteel een aktie waardoor je bij een Traxxes auto een snellader + verlichtingsset kado krijgt
Jan
Gister met een 3s lipo gereden... resultaat gebroken aandrijfas. Hij is gebroken bij het einde tegen het wiel aan waar zoon soort stalen balletje met van die uitsteeksels aan zit. Ik dacht om maar meteen stalen aandrijfassen voor achter te bestellen welk merk is het beste? Ik had van MIP gezien is dat iets? hoor het graag.
Mvg
Daar zijn ze wel aardig aan de prijs. De FLM shafts zijn €40 bij Romulco en de MIPs €65 bij Toemen. De MIPs zijn op ebay veel goedkoper te vinden.mip is ook in nederland te bestellen, maar we bij toemen.
Weet iemand of de Aandrijfassen van Integy wat zijn? Scheelt nogal in prijs met die andere. Ik hoor het graag van de kenners![]()
Zou ik niet doen, Integy staat niet bekend om goede kwaliteit.
Ze gebruiken zacht alu, waardoor het sneller stuk zal gaan dan bijvoorbeeld het staal van MIP.
Ik heb de GPM assen gehad. Dat was troep. Ze schijnen ze nu te hebben geüpgrade, maar als je safe wilt zijn, dan kom je toch bij MIP, Tekno of FLM uit.