traxxas vs. kyosho

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door NiTrO, 10 sep 2003.

1. NiTrO

NiTrO

Lid geworden:
    1 dec 2002
    Ik ging gister naar de modelbouwwinkel en daar stond de mad force voor voor 730€, ik vind het wel veel geld, en er zit trouwens nog geen besturing bij
    weet er iemand nog een winkel in NL/B waar ieiets goedkoper staat?

2. NiTrO

NiTrO

Lid geworden:
    1 dec 2002
    Ik zie hem hier staan bij towerhobbies voor 399.99 dollar
    nu een paar vraagjes:
    hoeveel is dat in € ?
    Hoe lang duurt het eer hij aankomt?
    Hoe betaal ik? creditcard/overschrijving?
    Hoeveel % komt erbij voor douane en taks enzo?

alvast bedankt

3. Pasqual

Pasqual Forum veteraan

Lid geworden:
    10 mei 2003
    de euro is net iets meer waard als de dollar dus als je zegt 380 euro zit je zeker goed en die belasting dinges is 23 a 25% en de tijd van levering is denk ik afhankelijk of die op voorraad is en of de douane niet heeft etc. denk een 1 week tot 3 weken levertijd

4. Whizzy

Whizzy Guest

Overweeg ook eens een Zircon Monster, dat is een oerdegelijke 1 op 8 monstertruck met 3,5cc motor van 2,2pk.
    Dit model is al bij veel winkels leverbaar en onderdelen zijn eenvoudig te bestellen. Desnoods via de website van Kyosho www.kyosho.de (is dan nog zonder BTW ook :lol: ).
    Ik denk dat www.megageurtsmodelbouw.nl hem voor de laagste prijs heeft voor € 379,-. Dit is echt een aanrader, hij vliegt alle T-muppets voorbij!
    Deze auto wordt ook verkocht als Duratrax Nitro Quake.

Kijk maar eens op één van mijn websites voor meer info: www.koenbergmans.nl/koen of www.nitroclub.tk.

The Monster rules ! :twisted:

5. MeX101

MeX101 Guest

haha dat is me wat

Laatst bewerkt door een moderator: 8 okt 2008
  6. MeX101

MeX101 Guest

haha dat is me wat

7. Anonymous

Anonymous Guest

Hi mex jij ook hier

OK even voor de duidelijkheid

De mensen die hier op de eerste pagina gepost hebben,jullie weten echt geen ene ruk van de madforce af!

30km/h laat me niet lachen,de madforce is DE BESTE en gaafste rc monstertruck die je op dit moment kan kopen.

En je kan absoluut Kyosho niet vergelijken met Traxxas,Kyosho is velen malen beter.

Ik hoop hiermee de onzin te hebben weggenomen die in het eertse deel van dit topic is ontstaan.

Nitro Ik hoop dat je nog van plan bent om een MF te kopen,het is het zeker waard.

Hier nog even 2 linkjes naar filmpjes als bewijs van hoe vet deze rc car rijd.

mijn madforce

kyosho video

8. MeX101

MeX101 Guest

haha dat is me wat

9. Anonymous

Anonymous Guest

Ik kwam hier via een link op rcracingcars.

Dat filmpje was van de meeting in Amersfoort.

Hoe is het verders met je buggy?

10. MeX101

MeX101 Guest

haha dat is me wat

11. marvin

marvin Guest

ff oftopic, hoe meet jij je temperatuur jorim??

12. MeX101

MeX101 Guest

haha dat is me wat

13. NiTrO

NiTrO

Lid geworden:
    1 dec 2002
    jah ik weet wel nog niet als ik financieel er ga graaken....
    ik zou men protech nitro tech tuning moeten verkopen en dan nog w8e tegen het eind van het jaar en dan zien hoeveel geld ik bijeen heb...

vraagje: welke servo's heb je eronder zitten?
    is het te doen met een zenderset van attac t2m? ofzo

14. MeX101

MeX101 Guest

haha dat is me wat

15. NiTrO

NiTrO

Lid geworden:
    1 dec 2002
    ja maar dat is het hem juist.... als ik dan een nieuwe zender en zware servo's moet kopen.... ben ik weer een pak geld kwijt en weet niet al ik er graak...dat word ff sparen :?

16. Anonymous

Anonymous Guest

Elke zender voldoet

en een sterke sevo koop je al vanaf 40 euro

17. NiTrO

NiTrO

Lid geworden:
    1 dec 2002
    maar wat is dan het verschil tussen een gewone sterke en een digitale servo?

heb je voor GAS/REM ook een zwaardere servo nodig?

:wink: nitro

18. P@trick

P@trick Guest

maar die kyosha en die traxxas zijn allebij 1:10 en een savage 25 is 1:8 vind ik persoonlijk mooier plus een 4cc motor met rotostart en een 2bak bij tower hobbies zo een 430 ofzoiets ik had ruim uit gerekend dat je op een 550€ uitkomt en dan zit er ook een zender en servo's bij is dan wel RTR maar de servo's zullen wel denderend zijn denk ik.

19. marvin

marvin Guest

@nitro: voor een gas rem hoef je geen sterke servo te hebben, je carberateur gaat altijd even makkelijk open en dicht :wink:

@sphereman: ik d8 dat de tmaxx en madforce ook 1:8 waren, ik weet het haast wel cker, en een tmaxx en een madforce kosten allebij 399 dollar bij towerhobbies

20. P@trick

P@trick Guest

What is it?
    The T-Maxx is a 1/10 scale, 4-wheel drive monster truck. It is part of the Maxx family of trucks, manufactured solely by Traxxas. The T-Maxx is powered by the TRX 2.5 Racing Engine.

en de kyosho is idd ook 1:8

[edit]
    Als ik moet kiezen tussen een kyosho en een hpi zou ik voor een hpi gaan ik hoef hier verders geen commentaar op maar dat is gewoon mijn mening en die wou ik nog ff uiten.
    [/edit]

Deel Deze Pagina