traxxas vs. kyosho

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door NiTrO, 10 sep 2003.

1. Anonymous

Anonymous Guest

2. Dirk Jan

Dirk Jan Forum veteraan

Lid geworden:
    2 apr 2003
    De Savage SS komt denk ik een aardig eind. Daarbij is de RCX versie van de Mad Force een stuk duurder. Ik geloof rond de 850 euro in NL. Daarheb je een Savage SS voor met optiedelen die deze RCX versie heel goed kan bijhouden :)

Daarbij heeft de Savage een betere ophanging. De Savage SS zal het echte terrein veel beter kunnen nemen, omdat deze de hobbels beter absorbeert en minder stuitert bij een landing (waar de Mad Force wel last van heeft). Voor het echte terreinwerk heeft de Savage naar mijn mening dus voordelen.

Dit is dus mijn kijk op het gebeuren en ik wil de Mad Force zeker niet afkraken! Het is een zeer mooie auto en hij rijdt ook zeker wel goed. Ik wil alleen benadrukken dat naar mijn mening voor het geld van een RCX versie je beter een Savage SS kan nemen. Puur omdat deze beter bij mijn smaak past :wink:

3. MeX101

MeX101 Guest

haha dat is me wat

Laatst bewerkt door een moderator: 8 okt 2008
  4. BlackFox

BlackFox Guest

Persoonlijk vind ik dat de madforce er ook beter uitziet en das natuurlijk ook een belangrijke factor :lol:
    Maar het ziet er ook uit alsof de madforce in de bochten wel eens zou kunnen rollen omdat die zo hoog ligt ?

5. NiTrO

NiTrO

Lid geworden:
    1 dec 2002
    stel nu dat ik deze bestel in amerika en wil hem laten overkomen naar belgië... hoeveel moet ik er dan bij rekenen voor douane en verzendingskosten
    ik weet dat de doos eigenlijk vrij groot is dus... :?

wat komt er dan nog bij voor een zender set met 2 sterke servo's
    (sterke voor sturen en mss beetje lichtere voor remmen, maar toch geen standaard)
    de rest van de nitro uitrusting heb ik wel.
    grtz nitro

6. P@trick

P@trick Guest

euh ik denk voor belgie zo een 26% het is voor NL 25% en wij hebben 19% btw en jullie 20%.

verzenden gaat je zo een 25€ kosten.

en die invoerechten ontvang je dus aan je pakketje en kan je met telebankieren over maken.

en hou het op 3weken dat het bij je binnen is.

7. NiTrO

NiTrO

Lid geworden:
    1 dec 2002
    dus dat is het bedrag dat erbij komt als je hem laat overkomen hé dus 557.01 dollar + 26% erbij

dan moet je nog eens 25€ bijbetalen voor de verzending

hoeveel is dat dan nog eens?, ben ook niet bekend met telebankieren.kan dat met een gewone overschrijving in de bank?
    grtz nitro

8. P@trick

P@trick Guest

557.01dollar (in euros is dat minder maar we houden het ff op dollars)
    26% over 557.01 = 144.82 totaal dus 701.83

Maar de schippinc costs zijn wat meer
    hier onder een berekening voor een savage.

International Postage Calculator Results
    Shipping to HOLLAND
    Based on in-stock merchandise currently in your shopping cart
    Please Note: The shipping charges may change if you add items (including promotional products) to your order or if you remove items from your order.
    Shipping Method Estimated Arrival Shipping Charge
    (U.S. Dollars)
    International Surface 2 TO 6 WEEKS $42.14
    International Air 10 TO 30 DAYS $77.14
    Estimated arrival is based on information from the shippers and is not guaranteed. Estimated arrival projections are also contingent upon timely credit card confirmation and authorization.

ik hoop dat je er wat aan hebt

9. Anonymous

Anonymous Guest

Even rekenen

RCX bij tower met korting= ongeveer 455 euro!
    We hebben het hier wel over een volledig option model,met snelle O.S RG motor!

zo een 55 euro aan verzenden
    + zo een 140 max aan invoer
    (dit is wel voor Nederland)
    Ik neem aan dat Belgie zeker goedkoper zal zijn,met invoer/belasting

Leuke zender PL2 van futaba 75 euro
    Sterke servo 35 euro

Is zo een totaal van ongeveer 760 euro.

Ik vind dit een redelijk nette prijs
    Was voor minne veel meer kwijt.

Je krijgt ook nog its van $25 korting bij tower als je boven de $300 bestelt(heb dit wel al mee gerekent)
    Maar je kan beter supersaver klant worden als je besluit dit tegaan bestellen,ksot je iets van $30 maar je bespaart wel meer dan dat alleen al op deze bestelling.

P.S als je ze zover kan krijgen dat ze het pakt als kado opsturen(gift erop laten zetten)
    Of de reking laten aanpassen.
    Dan heb je hoef je geen invoer te lappen.
    Lachen is dat dan zo een 620 euro voor alles!

Succes ermee

De Madforce is echt een super leuke rc auto.

Deel Deze Pagina