ben niet zo'n moeilijke maar ziek melden.. nehh... Heb t daar niet zo op. Naai ik alleen de collega's maar een oor mee aan. Ja, op de truck is leuk, heeft ook een hoop voordelen hoor, t is niet alleen maar ellende je financierd wat makkelijker je hobby's , alleen af en toe wat weinig tijd om daadwerkelijk wat te doen! Maar, wel wat goed nieuws op truck gebied! 1) maandag gaat de kip-trailer op de post 2) m'n nieuwe Knight hauler word maandag door de koerier afgelevert (hij/zij kreeg me vanochtend niet wakker, shit!) 3) de Leopard A4 is dinsdag op de post gegaan, zal er begin volgende week ook zijn Yessss Pakjes avond hier binnenkort! <grinnik>. Stefan
Nee hoor Stefan,zo bedoelde ik het niet.Was maar een geintje.ik ben zelf ook niet zo geboren.Het is niet van levensbelang,dus waarom zou je moeilijk gaan doen.Is wel jammer,maar wat niet gaat,gaat niet. In iedergeval toch leuk dat je eventueel toch wilde komen. Maar er zullen ongetwijfeld wel foto's worden geplaatst,zodat jij ook op die manier mee kan genieten. gr Marcel.
is cool foto's worden met intresse bekeken, Had eerlijk gezegt wel zin om een keer de vloot te show-en , en op de eerste plaats eens lekker een dagje afkijken wat andere allemaal verzinnen! Beter goed copieren als halfbakken zelf verzonnen 8O Stefan
@ Steffan: Ik denk dat ik wel de nodige foto's ga maken. IIG ik zie jullie morgen wel rond een uurtje of 10. Het weer zit mee Ben al druk accu's aan het laden :wink: Gr Kor
Tuurlijk!!!!!!!!!!!!Kan je gelijk iedeeen opdoen voor als je zelf een truck heb. Je bent van harte welkom. gr Marcel.
helaas ik heb geen vervoer... :cry: maar naar de demodag van hobma 21 en 22 mei gah ik wel wie nog meer??
Na een geslaagde dag heb ik de foto's geplaatst in het foto-album. http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=277253#277253 Gr Kor
zo te zien was et erg leuk :lol: alleen jammer dat ik niet kon komen :cry: mja 21 en 22 mei nog een kans :wink: