u-boot gevraagd

Discussie in 'Duikboten' gestart door Revenna, 10 nov 2012.

1. SRS

SRS

Lid geworden:
    23 mei 2005
    Klopt, we zijn er niet uitgekomen. Heb tot nu toe nog geen antwoord mogen ontvangen in iedergeval. Nee is tenslotte ook een antwoord. Het word toch echt onderschat wat deze hobby kost. Een goedwerkende duikboot kost eenmaal wat geld, maar met de economische crissis willen veel mensen voor een dubbeltje de meeste waar... Wel begrijpelijk, maar ik ga toch echt niet voor Sint spelen..

Soms komt er een bieding mij kant op, wat ze nog serieus menen ook. :showass:

Hij staat niet in de weg, en af en toe vaar ik ermee. Als er een redelijk bod komt gaat ie weg, voor een flutbod (= klikoprijs) pleur ik m nog liever in de kliko....

2. duikboot

duikboot

Lid geworden:
    21 jun 2012
    hoi hoi wat vraagt u voor die u-boot dan en heeft u een pics van gr den

3. Jan de K

Jan de K

Lid geworden:
    30 aug 2006
    @Den: als je de persoon waar je die vraag aan stelt een PB (privebericht) stuurt, dan gaat eea sneller. Dit omdat degene precies weet dat hij/zij wordt aangesproken.

Succes,
    jan

4. BYM

BYM Forum veteraan

Lid geworden:
    19 dec 2004
    Ik wilde eerst antwoord op mijn vraag alvorens uitgebreid te gaan vertellen hoe en wat Hein.

Klopt, maar Lex heeft het bij het rechte eind.

Geen idee, maar ik heb nog geen PB gezien of antwoord op mijn vraag ;)

5. Rob Landsbergen

Rob Landsbergen

Lid geworden:
    28 okt 2005
    Het lijkt me het zoveelste gevalletje van iemand die het "wel leuk vindt om een duikbootje te hebben", geen idee heeft van wat er bij komt kijken en vooral wat het kost, zich te pletter schrikt als hij doorheeft dat het geen speelgoed is en je dus niet voor 100 euro klaar bent, en dan maar niet meer reageert. Op mijn eerdere bericht in dit draadje heeft hij ook niet gereageerd, want dat was niet wat hij wil horen.

6. duikboot

duikboot

Lid geworden:
    21 jun 2012
    ik heb zelf al 2 u-boten op rc maar ben aan het kijken voor een andere erbij ik heb 2 u-47 boten van robbe en zoek nu een andere model gr dennis

7. Rob Landsbergen

Rob Landsbergen

Lid geworden:
    28 okt 2005
    Kijk eens aan! Mooi om te weten. Wel jammer dat je zoiets niet uit jezelf vertelt; dat zou veel onduidelijkheid hebben voorkomen...

8. raf

raf Forum veteraan

Lid geworden:
    27 aug 2003
    kweet nog een niet afgewerkte skip te koop voor weinig geld

der is natuurlijk nog wat werk aan

gr raf en als dennis nu eens zijn woonplaats mee vermelde dan was reageren hooo zo meer gemakkelijk

9. bosreus

bosreus

Lid geworden:
    19 okt 2003
    Ooit van HOOFDLETTERS, punten......... en komma's,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, gehoord. Is toch niet te lezen.

10. SRS

SRS

Lid geworden:
    23 mei 2005
    Als je nou eens aangeeft wat je zoekt, dan hoeft de rest niet zo te gissen. Hoeveel wil je uitgeven? Wat mag het kosten? Voor erbij? Nu zou het vermoeden kunnen ontstaan dat het iets moet zijn onder de noemer ''geinig voor weinig''.

Laatst bewerkt: 27 nov 2012
  11. raf

raf Forum veteraan

Lid geworden:
    27 aug 2003
    begint weer aardig op een plonk lijst te gaan komen staan mijn gedacht

12. duikboot

duikboot

Lid geworden:
    21 jun 2012
    nee ik gebruik geen komma.s of hoofdletters sorry maar het is te lezen toch?

13. duikboot

duikboot

Lid geworden:
    21 jun 2012
    sorry jongens ik weet nog niet hoe alles werkt hier

14. Uboot

Uboot

Lid geworden:
    22 okt 2012
    Beste duikboot

alle eerst van harte welkom hier :D

hoe je schrijft of wat dan ook doet der niet toe als het ma duidelijk is toch :D

ik heb dyslectie en 2 slag schepen van bij elkaar 3.5 meter en een u boot & snellboot en talloos andere dingen ;-):p

alle eerst zou ik voor je zelf na gaan wat je wilt en wat je leuk vind

voorbeeld

hoe groot wil ik bouwen hoe groot kan ik mee brengen ;-)

wat wil ik gaan maken modern of ww2 ww1 Enzo ?

wil ik Engels Duits Enzo daar zit een heel groot verschil in kijk ma eens op googel wat je mooi vind.

hobby kost altijd geld ma je kan het natuurlijk heel uit breiden duiktank of niet en alles wat der bij komt kijken en ook niet alles hoeft in een keer en je zal ook nooit een winkel vinden waar je alles in een vind .

ik bouw vaak ook schepen en laat ik rond april RC maken omdat ik daar voor toch niet vaar ma dit is bij u boten iets lastiger :(

waar je u boten kan vinden zijn Quartel, modelbouw groep, toemen, of goed marktplaats ibaye in de gaten houden vaak stuken goed koper ;-)

Goede jacht

R

15. duikboot

duikboot

Lid geworden:
    21 jun 2012
    dankje uboot ik wil alleen de u-boten van duitsland uit ww2 daar is mijn interesse in. ik bouw liever tot 2 meter. gr dennis

16. Uboot

Uboot

Lid geworden:
    22 okt 2012
  17. Rob Landsbergen

Rob Landsbergen

Lid geworden:
    28 okt 2005
    Laat dat nou net het probleem zijn.......

18. raf

raf Forum veteraan

Lid geworden:
    27 aug 2003
    hallo

robalswedaneensgewoonallesaanelkaargaanschrijvenisdattocheigenlijkbesparenopforumruimtenietenhetisnietmakkelijkmaarjeleerthetwel
    zowordertochovergeredeneerdenhetblijftleesbaaralleenjemoetjuistmaarwetenwaarjebeginteneindigdgrraf

19. Hans1

Hans1

Lid geworden:
    22 mrt 2007
    Ik zit de laatste post's op deze topic met verbazing te lezen. Vaak wordt dyslectie gebruikt of misbruikt om flagrante fouten in taal gebruik goed te "praten". Ik ben het wel eens met de opmerking over de leesbaarheid van een topic immers; Wie gemakzuchtig of laks met de taalregels omgaat, gaat gemakzuchtig of laks om met zijn eigen boodschap en met de ontvanger ervan. Correct taalgebruik heeft dus wel degelijk te maken met zorgvuldigheid en respect. Voor jezelf, de boodschap en de ontvanger. Haal uit een literair meesterwerk alle interpunctie weg en het wordt een onleesbare woordenbrij. Regels hebben een functie. In de sport, in het verkeer, in de sociale omgang en zéker ook in de taal. Maar ik dacht dat dit een modelbouwforum is, en geen taalforum dus laten we ons vooral bezig houden met de modelbouw.

20. ducharry

ducharry

Lid geworden:
    8 aug 2007
    @ Mike
    Je hebt een PB

Deel Deze Pagina