uitvallen auto na 10 min. met dit weer normaal ??

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door Marcel_22, 9 aug 2003.

1. P@trick

P@trick Guest

Sorry je begrijpt me verkeerd.

ik bedoel met zo een dag als vandaag of morgen 33graden maakt het niet uit of je een r10 of een r5 neemt de auto gaat gewoon echt kut rijden.

ik snap ook wel dat het verschil van een gloeiplug er toe doet anderrs zouden ze geen verschillende maken duh!!
    en winters moet je iets lager (geld niet voor iedereen) en zomers iets hoger (geld ook niet voor iedereen)

en sommige rijden het helejaar op een 3 of 4 of 5 en stellen alleen iets bij.

2. LouD

LouD Guest

Ik rijdt met dit weer met R4, maar daar reedt ik begin het jaar ook mee :) Ik heb R3 en R4 op voorraad :)

3. reload

reload Guest

Ik heb met mijn Protech Nitro Tech met dit enorm warme weer hetzelfde probleem. Mijn auto hield het langer uit met 16% brandstof en een gloeiplug nr.7 (koelde allemaal net even iets beter). Als je niet weet of je motor te heet is, even je vinger erop houden. Hou je het 3 secs vol dan is het in orde (sommige mensen spugen op hun motor en kijken of het dan niet te snel verdampt maar ik vind het ranzig om op me oto te spugen 8) )

4. BlackFox

BlackFox Guest

Is het dan beter dat je je vinger verbrandt of dat je vel eraan blijft plakken ?

5. Anonymous

Anonymous Guest

Beter spugen dan geen vingers meer over..(stel dat het echt te warm is)

6. Mee eens!

7. _cyclops_

_cyclops_

Lid geworden:
    23 mei 2003
    hmmmmmm.. beetje spuig op je vinger en die langs je blokje halen?
    vinden jullie vast ranzig :p

8. vazkhor

vazkhor Guest

of je koopt zo'n raytek temp gun .... :roll:

9. tim

tim

Lid geworden:
    20 jul 2003
    jah er zijn ook multie meters bij conrad te koop waar een themperatuurmeter is in gebouwd

maar hoeveel graden mag je motortje dan zijn of koelkop of iets dergelijks

10. BlackFox

BlackFox Guest

90° is de normale bedrijfstemperatuur en boven de 120° wordt het al gevaarlijk... :twisted:

11. Guest

Guest Guest

Ach Die dingen kunnen er wel tegen

12. reload

reload Guest

kweenie wat voor bikkel jij bent, maar ik laat veelal los voordat ik verbrand of vel verlies :wink:

Deel Deze Pagina