**UPDATE** De grote Depron leveranciers lijst

Pieter Jan van Woerkom zei:
bdoets zei:
En Gamma en Karwei verkopen lichtblauwe platen depron-achtig spul, 3 mm, platen plm. 80x80, 10 platen in een pak voor een tientje. Maar ja wie wil er nou een lichtblauw vliegtuig..

en dr zitten allemaal gaatjes in voor ventilatie. knakken ze ook lekker op.

Maar ik heb bij de gamma ook wel eens zwart depronachtig spul zien liggen(zonder gaatjes).
Zou het daar wel mee kunnen. Er zijn hiet namelijk geen winkels in de buurt die het verkopen

Die heb ik niet gezien. Hebben we het over hetzelfde spul?

UPDATE:

Zwolle

3 mm Depron € 1,65
6 mm Depron € 2,10

Allebei Wit

1 meter x 1 meter

P.S.
Van te voren even bellen voor een afspraak zodat de
eigenaar het mee kan nemen uit zijn magazijn,
hij heeft het standaard niet op voorraad in de winkel zelf.

De eigenaar kent het onder de naam Polypron

(Depron inmiddels ook wel, ik kom er vaak genoeg)

Jawel bericht numero uno (als het nu wel lukt :S)

Bij DoeVloer in Uden verkopen ze 3 en 6 mm zwarte depron
Dit voor 2,95 en 3,95 per plaat van één vierkante meter.

Groeten,
Ton

Op de site van hobby in te waalwijk:

Hobbyin te waalwijk heeft ook depron op vooraad voor als u zelf een model wilt bouwen of om schade te herstellen.

De 3 mm depron platen zijn 100 x 100 cm en wit van kleur. € 1,75
De 6 mm depron platen zijn 100 x 100 cm en wit van kleur. € 2,25
De 3 mm Graupner platen zijn 90 x 40 cm en wit van kleur. € 3,25
De 6 mm Graupner platen zijn 90 x 40 cm en wit van kleur. € 3,75

Best schappelijke prijzen lijkt me

Voor diegene die zoiets hebben van: waar blijft die Jesse met zijn update's !?

Beste Dirk,
Ja ik weet het, de lijst loopt een aardig eindje achter.
Ik heb het de laatste tijd echter erg druk en daarom ben ik ook niet zo heel actief op het forum.
De komende 2 weken is het iets rustiger dus dan zal ik eens kijken of ik weer wat aan de lijst kan doen.

Groetjes, Jesse.

Ik zal zo spoedig mogelijk een update online gooien maar op het moment komt het er gewoon niet van.

Groetjes, Jesse.

Is depron ook onder andere namen/merken bekend ? Zou leuk zijn moest het in de gamma of in de brico te koop zijn, een ritje naar de modelbouwwinkel is leuk, maar een ritje naar een zelfbouwmarkt is veel handiger en sneller !

Suggestie om deze lijst uit te breiden met:
- landcode (BE NL ...) wat handig is om op het 2e blad te kunnen filteren
- alle andere merknamen en chemische namen van depron op te lijsten

- overzichtje van alle modelbouwwinkels in BE en NL (of bestaat dit elders ?)

bdoets zei:
Die heb ik niet gezien. Hebben we het over hetzelfde spul?

volgens mij wel wat ik was 2 weken geleden geweest en het was inderdaad zown pak met iets van 10 platen, ik dacht iets van 22€
en waren blauw met ventilatie gaatjes:P

Enkele adressen / info voor Depron

grijs/zwarte platen in voornamelijk 3 mm, met een afmeting van 800 x 1250 mm, aan de firma Raekelboom, Heide 8, B-1780 Wemmel, tel.: 024607675

Witte platen in 3 en 6 mm, afmeting 800 x 1250 mm, worden geleverd aan de firma NMC sa, Rovert 10, B-4731 Raeren/Eynatten, tel.:087-858500

witte display platen, 3 mm dik, geleverd aan de firma Pro Models (modelbouw) in Olen, tel.: 014 25.92.83

Van Hooff Modelbouw, Stationsstraat 44, 6026 CV MAARHEEZE, Tel.: 0031-495-599421, Website: www.vanhooffmodelbouw.nl , E-mail: info@vanhooffmodelbouw.nl

Vanmiddag even langsgeweest bij Enkhuyzer Parkethuys maar helaas verkopen ook die geen Depron platen meer,die kan dus van het lijstje af.

Mvrgr. Siempie.

Vloerencentrum Limburg
Tegelseweg 10, VENLO, 5912 BH
Telefoon: 0773541839 Fax: 0773521126
Email: vloerencentrum@wanadoo.nl

Maat: 1000*1000*3 mm €2.70
Maat 1000*1000*3 mm € ????

Kleur: Wit

Opmerking: In de winkel is het niet op voorraad. Het moet uit het magazijn komen dat ergens anders ligt. Ik ben het de ene dag wezen vragen, en de andere dag kon ik het al ophalen. Normaalgesproken is het altijd in het magazijn op voorraad.

Wie weet er eentje in de buurt van zaltbommel ?
In den bosch heb je de kwast maar 1 plaat 3 mm depron is daar ik geloof 4.60 daarom ben ik op zoek na een goedkopere zaak

Hehe eindelijk ! ik hoor het jullie denken :D
Daar is hij dan eindelijk, de nieuwste update van de Grote Depron leveranciers lijst, alle wijzigingen die in dit draadje genoemd zijn heb ik er in verwerkt.
Wanneer ik komende week wat meer tijd heb zal ik ook even het draadje van Rob nog even doornemen, aangezien daar nog een aantal Zaken in België instaan die nog niet op de lijst staan.

De lijst staat in de 1e post.

Groetjes, Jesse.

Zit er niks in omgeving Bodegraven? (Woerden,Gouda,Alphen a/d Rijn) :(

Zelf maar even rondkijken dan.

Net even langs geweest bij een parketzaak hier in Bodegraven; Ze kunnen het bestellen. Weet nog niet hoe duur het is;)

Back