Update scania R620

Vorig jaar heb ik een aantal foto`s geplaatst van mijn bouw scania R620. ( Nov 2011 )
Inmiddels is de truck compleet afgebouwd. Hieronder een aantal foto`s van het uiteindelijke resultaat.:D

full

full

full

full

full

full

lampenbeugel gemaakt van koperen remleiding 5mm en met de hand
gebogen en op maat gemaakt en gespoten met zilver metalic verf van motip.
Alles aan de truck is gespoten incl.het chassis. Het spuiten van de cabine heeft de nodige
tijd en inspanning gekost. Alleen al de side skirts van de cabine heb ik een aantal keren
moeten overspuiten voordat het gewenste resultaat er was.Ook de kleur oranje moet je opbouwen.
De kleur is niet met 1 x gespoten goed. Om de juiste kleur te krijgen is deze 3x gespoten.
Al met al ben ik er zeer tevreden over en kijk ik met plezier terug aan het bouwen van deze truck.

full

full

Het lijkt net echt,nietwaar?;)

full

Veel werk ervan gemaakt en gelet op details.:banana:

full

full

full

full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
bouw dieplader.

Achter mijn scania R620 Holtrop vd vlist moest ook nog een dieplader komen. Zoals ik op mijn topic vorig jaar
( November 2011 ) al zei moest het een low budget worden met als basis een bruder dieplader. Inmiddels al ver gevorderd met dit project.Ik heb 2 diepladers van bruder hiervoor gebruikt. Een aantal foto`s toegevoegd. Veel kijkplezier.;)http://www.modelbouwforum.nl/forums/picture.php?

albumid=13839&pictureid=131589

full

full

full

full

Zwanenhals verlengd

full

verdeeldoos bekabeling

full

full

full

accubak tbv verlichting zijkant en achterzijde

full

full

full

Trailer bijna spuitklaar. Hij is uitschuifbaar gemaakt.Echt hout gebruikt voor de vloer.

full

full

Achterlichten geheel zelf gemaakt. Lampenglazen uit een bestaande achterlicht gesneden
en op maat gemaakt. Led lampjes in geplaatst. Wel veel werk maar ja je kunt wel alles kopen
maar de fun is het om het zelf te maken.:)
Alleen de zwaailicht is aangekocht.( Pistenking ) Echt een aanrader.
Onder de goot waar de oprij platen op liggen 6 rode leds geplaatst.Geeft een leuk effect.

full

full

Achterbumper geheel zelf gemaakt.

full

Grappig, ik heb 25 jaar in Vlist gewoond en zit nu in Stolwijk wat er tegenaan ligt.
Gek genoeg komt de naam v.d.Vlist daar niet zo veel voor (er wonen ook niet zoveel mensen).
Ontopic: heel mooi gebouwd hoor. complimenten uit Vlist hihi

hoi hvr

erg nette truck geworden ,vooral het spuitwerk ziet er er mooi en strak uit.
de dieplader mag dan low budget zijn maar ziet er ook super uit.

petje af voor je bouw kunsten

mvg bertus

Hallo hvr,

Mijn complimenten voor de mooi gebouwde Scania, ook het spuitwerk ziet er geweldig uit, zeer realisitsch en natuurgetrouw gespoten, niet van een echte te onderscheiden.

Ook de in aanbouw Low Budget Broshuis semi-diepader ziet er geweldig uit !!
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat !!

Wow dat is een hele mooie truck,
Heb je alles zelf gedaan (ook het spuitwerk).

Ben jij er 20 januari ook bij in Utrecht.

Gr Randy

Ja alles zelf gedaan dus ook het spuitwerk. Veel hoofdbrekens gekost maar het resultaat mag er zijn. Zo`n truck met accessoires kost ook wel de nodige duiten dus ik was aan mij zelf verplicht alles uit de kast te halen om er een mooi model van te maken.

Ik kom niet naar Utrecht.

mvrgr
Harry ;)

Hoe heb jij trouwens die zwaaibalk gemaakt? Deze ziet er goed uit.
Ik zit er ook nog steeds aan te denken om er 1 voor mijn truck te maken.

Jurgen

Ik heb het al gezien in jou andere topic.

hallo

hier alvast uw voorkant voor uw Van Der Vlist scania,

2013-01-15220859_zps601eb9a6.jpg

en die semi dieplader ziet er super uit

grtjes joeri

Hallo hvr,

Mijn complimenten voor de mooi gebouwde Scania, ook het spuitwerk ziet er geweldig uit, zeer realisitsch en natuurgetrouw gespoten, niet van een echte te onderscheiden.

Ook de in aanbouw Low Budget Broshuis semi-diepader ziet er geweldig uit !!
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat !!

Hallo hvr,

Hier een paar foto's van mijn Low-Budget omgebouwde Bruder Semi dieplader naar een 6 assige Broshuis Semi dieplader met 6 stuurassen.

full

full

Rij-demo bij de MBVP in Vilsteren

full

Back