Vaarmiddag (drachten) ANDERE LOCATIE !!!???

Wij hebben ook wel een stoel waar je op kunt zitten, dan hoeft u die niet meer mee tenemen van huis af.
Geen plobleem, ik ben van alle gemakken voorzien nu ik het voorhuis hou;)

Tot morgen Erevo:thumbsup:

Jan

Bomen, veel bomen..
Niet goed voor mijn speeltje.

Heit en ik komen in de middag met geel bootje

ps vogend jaar eens kijken aan de Ottolaan?
Ook mooi recht schoon water.

Momenteel daar varende

Ja, dat is wel leuk.

Maar met die hoge betonnen wanden langs het water mischien wat onhandig de grotere schepen, als Paul zijn Sola Fide, en de WZ krijg ik daar ook voor geen mogelijkheid het water in.

Dan zou het volgende keer nog beter daar bij Drachten A7 Noord daar bij die ronde vijvers kunnen daar heb je stranden rondom, maar weet niet hoe het daar staat met het water.

Maargoed, we zien morgen wel hoe het bevalt in Nij-Beets, en anders volgende keer maar weer terug naar het Kyriat-Ono plein.
We zien wel, kom allemaal wel goed.

Jan

Top Erwin, zie je morgen.

Ik heb vanmiddag nog even gevaren, jullie kunnen maar komen, berm gemaaid, opstapjes onkruidvrij gemaakt, alles is klaar;)

16ggmg.jpg

Jan

Dan zou het volgende keer nog beter daar bij Drachten A7 Noord daar bij die ronde vijvers kunnen daar heb je stranden rondom, maar weet niet hoe het daar staat met het water.

Bedoel je die plassen water als je langs het politiebureau rijd richting slipschool/airstrip?

Daar heb ik vorig jaar regelmatig gevaren met een brandstofboot. Was toen in elk geval prima schoon water, maar geen idee hoe het nu is.

Dat kanaal waar het ambulancestation langs staat, kun je ook prima varen, maar is voor speedboten wat krap (voor mij ging het wel, dat ouwe ding is niet zo snel).

In elk geval geen haan die er naar kraaide met die brandstofboot (nu is het ook geen janker, meer een knetterend ding.

Groet, Bert

Als we met elektro, behoorlijk hoogtoerig, varen in de woonwijk horen we eigenlijk ook nooit commentaar (wat mij eerlijk gezegd verbaast). De meeste vinden het zelfs erg interessant en leuk om te blijven kijken.

Speedboten hebben jammergenoeg wat meer ruimte nodig. Maarja, het blijft een geweldige hobby[emoji6][emoji12] die speedboten

Sorry dame en heren.
Ik moet verstek laten gaan. Moet morgen eerst naar Biddinghuizen, zijn daar pas 14:30 van terug thuis...

Volgende keer beter!
Have fun met z'n allen!

Roel

Als we met elektro, behoorlijk hoogtoerig, varen in de woonwijk horen we eigenlijk ook nooit commentaar (wat mij eerlijk gezegd verbaast). De meeste vinden het zelfs erg interessant en leuk om te blijven kijken.

Speedboten hebben jammergenoeg wat meer ruimte nodig. Maarja, het blijft een geweldige hobby[emoji6][emoji12] die speedboten

Dit gaf destijds met de omwonenden ook geen problemen:

[media=youtube]VibmP7xIdkw[/media]

Maar ik denk niet dat ik altijd zoveel geluk heb... ;)

Groet, Bert

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi pruttelbootje. Ik geloof dat ik uw draadje wel eens beken heb. Een een oud bb motortje als ik me niet vergis. Meeste mensen vinden het altijd wel leuk. Je ziet het jammergenoeg ook niet veel.

Maargoed, we maken er een leuke dag van morgen

Mooi pruttelbootje. Ik geloof dat ik uw draadje wel eens beken heb. Een een oud bb motortje als ik me niet vergis. Meeste mensen vinden het altijd wel leuk. Je ziet het jammergenoeg ook niet veel.

Maargoed, we maken er een leuke dag van morgen

Motortje is ongeveer 50 jaar oud, en ik schat héél voorzichtig in dat het vermoedelijk het enige exemplaar wereldwijd is wat nog in daadwerkelijk gebruik is. Er zijn nog aardig wat exemplaren in véél betere staat dan deze (ik heb er ook nog eentje nieuw in verpakking, en eentje die twee keer gelopen heeft en wacht op dat ik zijn bootje afbouw) en misschien dat er ergens een verzamelaar zijn motor héél zo nu en dan in een emmertje start, maar varende exemplaren? Ik kan op het hele www niet één vinden....

Jammer dat ik er morgen niet bij kan zijn....

Groet, Bert

Jammer Peter,

Houden we nog over:

Andre
Erwin
Niek
Erevo
Cor
Paul & Mieke
Jan Pompebled
Bart
Pim
en ikzelf.

Nog een mooi ploegje.
Heb er wel zin in;)

Jan

Jan.

Wegens ziekte kunnen wij helaas vanmiddag niet aanwezig zijn.
Iedereen heel veel plezier vanmiddag.

groets Mieke.

Back