vakantievliegtuig?

Een platte rollende cirkel, nou ja, min of meer plat, kan die fenix wel hoor. High alpha, of harrier, zal ws idd lastiger worden :P

Een platte rollende cirkel is met louter rol en hoogte met nagenoeg elke kist te maken die inverted goed in de lucht kan blijven.

Laat ik het dan anders zeggen: elke kist die met enig tempo kan rollen en inverted op hoogte kan blijven, kan een rollende cirkel :)

leuk die sebach ik ben wel benieuwd hoe die zal gaan vliegen!
zelf heb ik voor vliegweekend op lvc-emmeloord een depron vliegtuigje gemaakt echt simpel gewoon een clark y profiel en éen carbon buis over de lengte als romp en op de staart een v staarje die alleen werkt als hoogteroer en een 1800kv motor die een 6.5x4 draaid en hij heeft ook nog groen links en rood rechts nachtverlichting hij is ook behoorlijk stevig dus ik zit er over na te denken om die op vakantie mee te nemen hij vliegt echt heel erg langzaam en weegt ook niets dus dan hem wel even heel houden omdat het vliegweekend na de vakantie is ;)

haha ik vond groen-links anders ook wel wat hebben ;-)

heb trouwens nu een delta 400 bl als kistje waar ik op de kleine veldjes mee vlieg :-)
een tipstall heeft het model niet dus het is erg leuk om het zwaartepunt erg naar achteren te gooien en dan in het ground effect zo langzaam mogelijk te vliegen 8)

Back