Velgen voor Serpent Impulse

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door MobFigure, 14 nov 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Guest

Guest Guest

idd lekker dom antwoord van jou dat jij zo onhandig bent met gereedschap 8O En dat ie naar de modelbouwwinkel moest gaan wist die waarschijnlijk ook al. Dus allemaal lekker overbodig losertje 8)

2. Pasqual

Pasqual Forum veteraan

Lid geworden:
    10 mei 2003
    bijna alle velgen zijn al dun van zich zelf en met wat vijlen krijg je nooit om het overal het het zelfde weg te vijlen en maakt je wielen ook nog is uit balans dat je lekker gaat zwalken over de weg om dat je wielen ergens iets meer plastic hebben en raak je is een keer een steen ofzo dan is je velg door midden en kan je weer nieuwe velgen kopen.

en btw niemand op dit forum heeft nog een lekker antwoord gegeven voor mob dus dan zeg ik het nog een keer dat ie dat beter kan doen.

en als jij wil gaan vijlen aan je velgen moet je dat lekker doen maar ten eerste is het niet te doen en heeft het veel nadelen als je het gaat doen. het lukt je nooit op het goed voor elkaar te krijgen en niet iedereen heeft een dremel of iets wat er op lijkt.

als aller laatste losertje noem je je vriend maar en niet mij.

3. Jaap J.

Jaap J.

Lid geworden:
    11 apr 2003
    Ehm, stoppen met ruzie maken of stoppen met het draadje wat mij betreft.. Niet zo aangebrand mannen!

4. Dirk Jan

Dirk Jan Forum veteraan

Lid geworden:
    2 apr 2003
    sjonge dit is inderdaad niet de bedoeling. Kunnen jullie niet eens normaal met elkaar omgaan, in plaats van elkaar meteen voor loser uit te maken?! Triest hoor, het gaat maar over velgjes hoor :?
    slotje erop dan maar, komt niks zinnigs meer uit.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina