Heb een setje Verona luchtbalgen verknipt en of road banden gemonteerd en proef gereden. Loopt echt mooi stabiel zoals beloofd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik kwam deze foto's op een Duits forum tegen.
Hier is duidelijk iets door de kwaliteitscontrole geglipt.
Mag hopen voor de koper dat e.e.a. naar tevredenheid van de koper wordt opgelost.
Verkerk kennende zal dat denk ik ook wel gebeuren.
Het valt mij wel op dat er over het algemeen tevredenheid is m.b.t. de kwaliteit van de kit, maar men niet te spreken is over de handelswijze van Verkerk.
Verbeterpuntje dus.
Bekijk bijlage 303571
Bekijk bijlage 303572
Gr.
Raymond
Rolf, zelf repareren kan, maar een vervangend onderdeel zal heus wel geleverd worden. Maar op de foto van W3L: zie ik de gaten in de achterwand niet. Dus het lijkt niet op een fout in de mal maar een eenmalige misdruk die niet gezien is bij het samenstellen de dozen.
Timmi, waarom plaats je hier foto's van een ander forum ? Alleen om te laten zien dat er ergens een kleine misdruk in een onderdeel zit. Je hebt zelf geen Volvo gekocht maar het lijkt er nu op dat je andere modelbouw fora afspeurt naar kritiek op een heel mooi Nederlands product om die hier te plaatsen. Waarom die negativiteit ??
Ik kijk liever naar de originele foto's van modelbouwprojecten als naar gekopieerde plaatjes van andere sites (waar ik zelf ook al mee lees).
Succes met modelbouwen.![]()
Lees ik dat goed? Zelf repareren?
Dat doe je bij een 2e handsje maar een nieuwe voor dat geld? Denk het toch niet......