Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Matanza zei:srry, das echt een domme vraag...
wat is het verschil tussen een volvo en een chineese wagen...
Grtz Matanza
N.P.S. zei:"Alle waar is naar zijn geld". Een oude wijsheid.
sanka zei:Matanza zei:srry, das echt een domme vraag...
wat is het verschil tussen een volvo en een chineese wagen...
Grtz Matanza
Hoe komt het dat daar dan in licentie gebouwde Mercedessen rondrijden???
Graupner en de andere "Europese" leveranciers kopen ook veel in het oosten in, en plakken er dan vlug een eigen sticker op...
Zal echt niet altijd zo zijn, maar het gebeurd wel..
Matanza zei:het was zeker niet opvliegend bedoelt,
maar wat ik wil zeggen is dat er een verschil is tussen gemaakt in china en gemaakt door china.
je mag er zeker van zijn dat je lader ontworpen is in europa en dat er dan een europeaan gaan zeggen is hoe die chinezen het moeten maken, zelfs de apparatuur is ingesteld (en afgesteld) door europeanen.
en daar ben ik nu eens zeker van om dat ik een aantal mensen ken die daar werken, en bedrijven op starten.
Grtz Matanza
Tadango zei:ik had 2 packs flightpower evo 20 welke beiden na +/- 30 cycles bol begonnen te worden en geen stroom meer konden leveren. Ook kokam 2000 HD is een ramp, deze levert slechts 1600 mAh en haalt de 15C ook net......
Dure merk accu's zijn dus echt geen garantie voor een goede betrouwbare lipo met ene lange levensduur. Je hebt voor veel minder geld een HXT D9 of Himodel met dezelfde risico's Flightpower is trouwens waardeloos qua service en garantie terwijl united hobbies gewoon nieuwe stuurt als je een foto op stuurt van de oude cellen![]()
Als je niet met de spullen op kunt gaan, moet je niet zeuren over kwaliteit en garantie.