Ik heb ze al gemaild erover, ben benieuwd wat ze zeggen. 
Carbon lijkt me wel een verstandig idee idd.
Maar ik weet niet of et wel kan met die smalle vleugel met servos er midden op.
Waar had je dat filmpje gezien trouwens?
Oh en let trouwens wel op he, er is een EPS versie EN een EPP versie.
Mischien dat het bij die EPP versie wel niet zo makkenlijk knapt.
En de motor blijft hetzelfde, dus gewoon dezelfde prop blijven gebruiken.
Enkel even een colletje erop zetten ipv propsaver. Ik heb er nog wel een extra geloof ik.
De dikke vleugel is wat trager, dunne vleugeltjes scheren makkenlijker door de lucht.
Verder is dat allemaal aerodynamica, dat weet ik allemaal niet precies.
Dikke vleugels geven wel meer lift geloof ik.
Herinnner je je dat kleine sp300 racertje nog? Cita?
Vleugel dunner dan een pink, en dat ging als de brandweer, zelfs met lompe borstel setup.
Zon effect zou ik verwachten van die jetjes.

Carbon lijkt me wel een verstandig idee idd.
Maar ik weet niet of et wel kan met die smalle vleugel met servos er midden op.
Waar had je dat filmpje gezien trouwens?
Oh en let trouwens wel op he, er is een EPS versie EN een EPP versie.
Mischien dat het bij die EPP versie wel niet zo makkenlijk knapt.
En de motor blijft hetzelfde, dus gewoon dezelfde prop blijven gebruiken.
Enkel even een colletje erop zetten ipv propsaver. Ik heb er nog wel een extra geloof ik.
De dikke vleugel is wat trager, dunne vleugeltjes scheren makkenlijker door de lucht.
Verder is dat allemaal aerodynamica, dat weet ik allemaal niet precies.
Dikke vleugels geven wel meer lift geloof ik.
Herinnner je je dat kleine sp300 racertje nog? Cita?
Vleugel dunner dan een pink, en dat ging als de brandweer, zelfs met lompe borstel setup.
Zon effect zou ik verwachten van die jetjes.
Laatst bewerkt: