Verzameltopic Schaalpiloten

Discussie in 'Vliegende schaalmodellen' gestart door WV, 29 dec 2008.

1. Teus

Teus Guest

Viel me op dat Best Pilots er nog niet tussen staat. Heeft ook een hele boel tips op de site staan v.w.b. weathering and Painting.

Best Pilots

2. WV

WV verslagschrijvers

Lid geworden:
    3 okt 2003
    Goed bezig, mannen. :thumbsup:

3. eclipse86

eclipse86

Lid geworden:
    29 aug 2005
    ik heb er vandaag eentje gekregen voor in mijn p40 1/5 joepie!
    mss een ideetje om ook zo een verzameltopic te starten over retracts(merken wat en waar?)

4. WV

WV verslagschrijvers

Lid geworden:
    3 okt 2003
    Wat let je? ;)

5. Tjen il-Vec

Tjen il-Vec

Lid geworden:
    13 okt 2004
    Wow, zeer interessant topic! Ik ben al een hele tijd op zoek naar een 1/7 full-bodied WW2 (P47) pilotenpop inclusief zuurstofmasker en vliegbril maar.. man.. man.. de mooiste die ik tot op heden heb gevonden zijn of groter dan 1/5 of het is niet meer dan een buste... of ze kijken scheel, hebben X benen of wat dan ook :rolleyes:

Ik heb nog niet alle links uit de eerste post bekeken maar ik heb nog niet echt iets naar tevredenheid gevonden maar dit topic helpt wel mee :thumbsup:

6. WV

WV verslagschrijvers

Lid geworden:
    3 okt 2003
  7. PH_AJH

PH_AJH Forum veteraan

Lid geworden:
    16 feb 2007
    Via Ebay een Hangar9 1:4 piloot gekocht in de USA. Bestelnummer HAN 4566 , fully posable pilot 25%. Dit mannetje is her en der te vinden dus weinig zinvol om een link te plaatsen.
    Wat ik wel moet zeggen, voor 15 dollar (12 euro!) vind ik het veel waar voor je geld. Is erg licht (130 gram) en door een inwendig ijzerdraad frame geheel naar wens in model te zetten.
    Ik kan me voorstellen dat mensen meer details willen en/of betere kleding maar voor deze prijs kun je nog eens wat verbouwen :)

Laatst bewerkt: 28 dec 2010

Deel Deze Pagina