Hallo mannen.
Kreeg vandaag de Master CP binnen.Top service van een Duitse Webshop.
Eerste indruk na het uitpakken: tank van een heli.
Toestel voelt en ziet er 'lomp' en solide uit voor een 200 size heli.
Met recht een beginners CP heli zoals eerder werd vermeld hier in het Topic.
Heb de eerste vlucht inmiddels al achter de kiezen.
Vooraf even wat belangrijke zaken ge-pecheckt en niets abnormaals gevonden.
Toestel vliegt ook zoals het eruit ziet: solide en eigenlijk een soort van vergrote Mini CP.
Staart houdt zich vooralsnog strak.
Ga van het weekend spelen met gas en pitch curves om het toestel naar eigen smaak en hand vliegend te krijgen.
Wat me wel gelijk opviel en mij even deed lachen was dat hoe ik het ook probeer mijn Turnigy Nano 3S 850mah Lipo packjes NIET in het battery compartment passen!!!
Ze zijn gewoonweg te dik.Ha ha ha ha
En mijn andere 3S 2200Mah Lipo packs passen ook voor geen meter.
Ik weet even niet hoe Jeroen dat gedaan heeft want ik zag laatst een foto van zijn Master CP met een 3S 2200Mah pack erin.
Of jullie 3S packs zijn dunner of de mijne zijn veels te dik.
Ik kan dit probleem wel oplossen want daar ben ik een doorgewinterde modelbouwer voor, maar begrijp nog even niet waarom mijn packs er niet in passen.
En nee, ik heb er geen stock Walkera Lipo pack bij dus ik kan helaas niet vergelijken.
Iemand van de Master CP bezitters een idee??
Vr Gr D
Kreeg vandaag de Master CP binnen.Top service van een Duitse Webshop.
Eerste indruk na het uitpakken: tank van een heli.
Toestel voelt en ziet er 'lomp' en solide uit voor een 200 size heli.
Met recht een beginners CP heli zoals eerder werd vermeld hier in het Topic.
Heb de eerste vlucht inmiddels al achter de kiezen.
Vooraf even wat belangrijke zaken ge-pecheckt en niets abnormaals gevonden.
Toestel vliegt ook zoals het eruit ziet: solide en eigenlijk een soort van vergrote Mini CP.
Staart houdt zich vooralsnog strak.
Ga van het weekend spelen met gas en pitch curves om het toestel naar eigen smaak en hand vliegend te krijgen.
Wat me wel gelijk opviel en mij even deed lachen was dat hoe ik het ook probeer mijn Turnigy Nano 3S 850mah Lipo packjes NIET in het battery compartment passen!!!
Ze zijn gewoonweg te dik.Ha ha ha ha
En mijn andere 3S 2200Mah Lipo packs passen ook voor geen meter.
Ik weet even niet hoe Jeroen dat gedaan heeft want ik zag laatst een foto van zijn Master CP met een 3S 2200Mah pack erin.
Of jullie 3S packs zijn dunner of de mijne zijn veels te dik.
Ik kan dit probleem wel oplossen want daar ben ik een doorgewinterde modelbouwer voor, maar begrijp nog even niet waarom mijn packs er niet in passen.
En nee, ik heb er geen stock Walkera Lipo pack bij dus ik kan helaas niet vergelijken.
Iemand van de Master CP bezitters een idee??
Vr Gr D