En voor wie zaterdag wil komen, met of zonder sleper ;-) hierbij de route.
Vanaf de A1 de eerste afslag Oldenzaal- Ootmarsum nemen en de borden Ootmarsum volgen. Net voor Ootmarsum is er een nieuwe rotonde gemaakt, hier rechtdoor en na zo'n 250 meter de 2e weg links nemen richting Weerselo. Als je hier linksaf slaat kun je nog in de bocht naar rechts afslaan de Zonnenbergweg op.
Voor mensen die vanaf de andere kant Ootmarsum binnenkomen, eerst Oldenzaal en dan Weerselo volgen. De rest wijst zichzelf..
Deze weg omhoog rijden tot de eerste kruising zo'n 300 meter verderop.
Meteen na de kruising kunnen dan links in de berm de auto's geparkeerd worden zoals hier ook mijn auto staat.
Alles links en achter mijn auto is ons vlieggebied...
Ik zal op 2 plaatsen de draad openmaken zodat we de weide in kunnen. Pas op zaterdagmorgen kunnen we de definitieve plek bepalen waar we uiteindelijk gaan staan i.v.m. de windrichting. De stek is 500 meter breed en 700 meter lang dus ruimte genoeg voor ons allen.
We zullen proberen om een aggregaat te regelen zodat we ergens tussen de auto's ook nog kunnen laden. Ook doen we ons best om iets van koffie en thee te kunnen zetten. Een toilet is niet aanwezig maar mocht er hoge nood zijn dan is mijn huis op 2 minuten rijden en kunnen we daar terecht.
Nu alleen nog hopen op mooi vliegweer met een ietsje thermiek

.
Groeten,
Paul.