Vintage Glider Wintertreffen - 14 FEBRUARI, ZCNOP

Een wintertreffen mag er van mij nog wel bij

Misschien ook een gratis of 5 eurobak introduceren tijdens een meeting waarin overbodige spulletjes van eigenaar kunnen wisselen? Vooral voor de jeugd en beginners met krap budget

Misschien is het een idee om een dag te gaan bouwen/repareren bij een club of iemand met een grootte werkruimte?

Ik vraag me af of een treffen in de winter wel zo veel zin heeft.

Ik heb effe de titel veranderd, dan wordt dit het Treffen Ideeën draadje.
Gezamenlijk bouwen lijkt mij ook leuk, of een wintertreffen wat wordt weet ik niet.

Groetjes
Coen

Afmetingen liefst minimaal 200x200 wat mij betreft.

@Jacob: niet van mijn kant. Voordat we gaan plannen is het wel handig zekerheid te hebben. Voorzover ik het kan inschatten is het veld van Erik z'n zwager redelijk zeker beschikbaar. Andere opties (Oxe, Drenthe) zijn misschien mogelijk maar niet bevestigd.

Ik moet zeggen dat het aanbod van Erik mij wel aanspreekt. Maar we hebben nog tijd genoeg toch?

Half mei of daar in de buurt lijkt mij een mooi moment voor het voorjaars-Treffen.

mid-winter treffen

Hoewel de reacties op een (mid-) winter treffen niet onverdeeld positief waren wil ik toch nog even een balletje opgooien:

Het bestuur van de Zweefvliegclub Noordoostpolder heeft ons toestemming gegeven voor het gebruik van het veld, de kantine en (een deel van ) de hangar. (GPS coordinaten: N 52.41.02 O 5.54.17)
Uiteraard geldt het aanbod buiten het vliegseizoen van de ZCNOP dus tussen 1 november en ca 15 maart)
Dus als er voldoende liefhebbers zijn wil ik wel het voortouw nemen voor een midwintertreffen maar ik wil ook niemand in de wielen rijden dus laat ik het aan Arjan, als bedenker van het Vintage glider treffen, om te bepalen of er een wintertreffen komt.

Max

Als het aan Arjan ligt is er elke maand een VGT!
Gewoon kijken of er genoeg liefhebbers zijn. Zo ja: organiseren, zo nee: lekker wachten op mooi weer.

Max,
Wat mij betreft prima hoor. Ik kom denk ik ook wel. Als de kantine een klein beetje warm te krijgen is, is het op zijn minst leuk om weer eens wat mensen te spreken. Dus als het je aanspreekt om zoiets te organiseren: kies je mannen en ga er voor :-) Als ik iets voor je kan doen hoor ik het wel.

Voorjaarstreffen blijft nog open staan. Vorige week heb ik een dagje met Erik gevlogen en zijn verhaal over het veld van zijn zwager klonk erg goed moet ik zeggen.

Schrijf mij maar vast in voor het wintertreffen....liefst MET sneeuw.

Na 15 minuten vliegen weer snel naar binnen om je kouwe klauwen weer te ontdooien.
Lekker OH-en en snert eten.

Bij de Kitcarclub waarvan ik lid ben is het ook in januari "koude neuzen" rit.
Lekker rondrijden in je cabrio en daarna aan de snert

Ik neem de frequentie-kertboom wel mee

75044aa81c16778dd.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Goed, dan wordt dit het inschrijf-draadje voor het wintertreffen??

1 Coen (Coenair), Multiplex Filius, Carrera Favorit, 35 mHz 75

Goed, dan wordt dit het inschrijf-draadje voor het wintertreffen??

2 Wim (Willem P) Cirrus, Circe, , Stratos , 2,4 , frequentie-kertboom
3 Steven Toezichthouder keuken activiteiten Tonga 35 mHz(onder voorbehoud)
4
5
6

3 x per jaar (max) moet kunnen.
tevens kerstmarkt houden van overbodige spullen..... soort 1 Eurobak van de Gamma?
Vooral voor de jonkies interessant.

Laatst bewerkt:
Ik zou wel mee willen doen,,,maar ik heb nog alles in restauratie.

En wat ik heb heeft rompen van ABS:( dus dat blijft lekker thuis.
Misshien Louis met de SB 10???? Hint
:sleepy::sleepy:

Wanneer

Misschien lees ik er overheen maar is al geroepen op welke datum dit treffen dan moet plaatsvinden?

Ondanks dat ik heb aangegeven dat ik 2 treffens per jaar wel voldoende vindt is deze voor mij aantrekkelijk. Puur om de afstand, max 1 uur rijden :D

Ik schrijf me dus in, afhankelijk van de definitieve datum . . .

4 Jacob Bos, Mosquito, ASW, misschien de Graupner Beta
5
6

Pfff, wat een eind rijden zeg ! maar... als Jacob komt met zijn Beta dan kom ik ook zeker, ook met de Beta, lijkt me super leuk !
Wel even onder voorbehoud van de datum en overleg met moeder de vrouw (ik ben niet zo honkvast, vandaar :P)

4 Jacob Bos, Mosquito, ASW, misschien de Graupner Beta
5 Jesse de Boom, Graupner Beta, 35 mHz 65 (onder voorbehoud)
6

Hoewel de reacties op een (mid-) winter treffen niet onverdeeld positief waren wil ik toch nog even een balletje opgooien:

Het bestuur van de Zweefvliegclub Noordoostpolder heeft ons toestemming gegeven voor het gebruik van het veld, de kantine en (een deel van ) de hangar. (GPS coordinaten: N 52.41.02 O 5.54.17)
Uiteraard geldt het aanbod buiten het vliegseizoen van de ZCNOP dus tussen 1 november en ca 15 maart)
Dus als er voldoende liefhebbers zijn wil ik wel het voortouw nemen voor een midwintertreffen maar ik wil ook niemand in de wielen rijden dus laat ik het aan Arjan, als bedenker van het Vintage glider treffen, om te bepalen of er een wintertreffen komt.

Max

Ik beschouw dit als een serieuze uitnodiging....
Blijkbaar is Max de contactpersoon naar de eigenaren. Overige te organiseren aspecten zijn niet zo schokkend en kan onderling afgestemd worden.
Ik denk dat er weer veel animo is voor de fietslier omdat je het dan lekker warmkrijgt door het trappen....
Als voor deelnemers de ABS romp een bezwaar is om te vliegen(wel meenemen) dan is het misschien voor die mensen tijdens het VG Wintertreffen een optie om een houten of schuimpie, niet oldtimer, mee te nemen om te vliegen.

Het is maar een VOORSTEL ..

Back