Vintage Glider Wintertreffen - 14 FEBRUARI, ZCNOP

Ik heb het draadje al doorgelopen op zoek naar de lokatie... maar nauwkeuriger dan "de noordoostpolder" heb ik niet gezien, zal er wel overheen gekeken hebben. Kan ik een hint krijgen? "klinkt als..."

nja, dit was mijn probleem ook :) vond ook niet echt iets duidelijk hehe. en zelfs noordoostpolder vond ik niet eens ;) maar internet hing wat toen.

als je zo eens rond tilburg ergens doet volgende keer :p dan ben ik paraat :p
... ik zie wel of ik kom of niet. dat hangt er van af...
1 het weer moet meevallen.
2 ik moet tijd hebben.
3 ik moet bij een vriend in zwolle kunnen blijven slapen dan :)
4 mijn vriendin moet ook zin hebben hierin...

wat te veel puntjes om aan het toeval over te laten dus :)

volgens mij moet het dit adres zijn:

Zweefvliegclub Noordoostpolder

Voorsterweg 21
8316 PP MARKNESSE
NEDERLAND

Corrigeer me maar als ik het mis heb.

grt, Louis

adres

Loeki,
Het adres klopt helemaal hoor! ik geloof dat de site er tijdelijk uit ligt vanwege onderhoud.
Max

Hoi,

Ik heb een algebra 2m kistje uit de tijd van de 2 meter klasse.
Na wat zoeken op internet heb ik gevonden dat de tekeningen uit 1981 zijn. en het model van mij is gebouwd door mijn vader ongeveer 18 jaar geleden.

Het lijkt me gezellig om ook me te komen doen.

Groetjes Ruud.

Ruud

Welkom Ruud,

1. Coen (Coenair), Multiplex Filius, Carrera Favorit, 35 mHz 75
2. Wim (Willem P) Cirrus, Circe, Stratos, 2,4 , frequentie-kertboom
3. Steven (stef1987) Toezichthouder, keuken activiteiten, Tonga 35 mHz(onder voorbehoud)
4. Jacob Bos, Mosquito, ASW, misschien de Graupner Beta, 2,4 GHz
5. Jesse de Boom, Graupner Beta, 35 mHz 65 (onder voorbehoud)
6. Rick Rozema,(Rick R), Riser,misschien Riser 100",35mhz Synth(onder voorbehoud)
7. Arjan (PH_AJH), Simprop Hurricane, Wik Salto EDF...., synth, voorkeur kan. 67, Breed assortiment hoogstarts. En fluitjes.
8. Max (Flymax) Flamingo, Reiher, Bergfalke en natuurlijk de fietslier!!
9. Louis (Loeki) varta fly, carrera SB10, ASH26 (geen vintage!!), en voor wie zich wil warmen aan de uitlaatgassen i.p.v. fietsen.... de motorlier! (onder voorbehoud) kanaal 78
10.Sven (Svennie-Boxmeer): Carrera Trimmy, ASW 17 (als die oud genoeg is) + MPX Fiesta, Carrera Sagitta: 2.4 Ghz
11.Leon (Hobbyist) Bird of Time, Sophisticated lady, 35mhz Synth (62), 2.4Ghz
12. Raymond (Fotor) WIK Speed Astir, 2,4 GHz
13. Erik (E Rukkers) Big Jim 2 vintage zwevers jim op 2,4 1 zwever op 76 synt
14. Leon (Wubbe) Sniff f3b kist uit + 1983, 35 Mhx (82)
15. Gert-Jan (GJVO), Multiplex DG500 440cm, 35 mhz, synthesizer
16. Gerben (Gerben) ,ASW 22 Graupner, Ibis, K68 of K79, K65 of desnoods op K68
17. Tomrinkes, 35 mhz Synth (73), Muliplex Domino, Graupner Clou, liter jenever..
18. Bart Doets (bdoets), Robbe Nova, Atlantis, misschien ook de Riser; 2.4 Ghz
19. Kees ( pl119 ), Mosquito en Cirrus. 2.4 GHZ, Lange onderbroek en Snowboots!
20. Ruud (ruud01), Algebra, ??

Ruud, je naam heb ik toegevoegd, zet jij het kanaalnummer er nog bij?

Jacob Bos

vintage glider treffen

Ik stel voor starttijd 10.30 uur want het is natuurlijk eerder donker dan de laatste keer in september.

Max

ZIN....hebben we allemaal !!!!!!!

Maaaaar zijn de weergoden ons gunstig gezind????

M'n Robbe Dura is klaar voor de Maiden, aan de fietslier en/of eens lekker laten slepen!

Huckelpack heb ik al eens in Boxmeer mogen beleven.

Het is bijna net zo spannend als Sinterklaas avond

Ik heb de 20e een standby dienst gekregen. Ik heb alsnog vrij gevraagd. De kans dat ik die vrije dag krijg acht ik vrij groot, maar zekerheid heb ik pas 2 dagen van tevoren. Tot die tijd is mijn deelname dus onder voorbehoud. Mocht mijn standby toch doorgaan en ik wordt niet opgeroepen kom ik na 11 uur alsnog jullie kant op.

Ik heb Patrick toegevoegd, hij komt mee als ik kom.
Hmm, ik mis Jan-Hein nog in de lijst, zal hem eens porren.

1. Coen (Coenair), Multiplex Filius, Carrera Favorit, 35 mHz 75
2. Wim (Willem P) Cirrus, Circe, Stratos, 2,4 , frequentie-kertboom
3. Steven (stef1987) Toezichthouder, keuken activiteiten, Tonga 35 mHz(onder voorbehoud)
4. Jacob Bos, Mosquito, ASW, misschien de Graupner Beta, 2,4 GHz
5. Jesse de Boom, Graupner Beta, 35 mHz 65 (onder voorbehoud)
6. Rick Rozema,(Rick R), Riser,misschien Riser 100",35mhz Synth(onder voorbehoud)
7. Arjan (PH_AJH), Simprop Hurricane, Wik Salto EDF...., synth, voorkeur kan. 67, Breed assortiment hoogstarts. En fluitjes.
8. Max (Flymax) Flamingo, Reiher, Bergfalke en natuurlijk de fietslier!!
9. Louis (Loeki) varta fly, carrera SB10, ASH26 (geen vintage!!), en voor wie zich wil warmen aan de uitlaatgassen i.p.v. fietsen.... de motorlier! (onder voorbehoud) kanaal 78
10.Sven (Svennie-Boxmeer): Carrera Trimmy, ASW 17 (als die oud genoeg is) + MPX Fiesta, Carrera Sagitta: 2.4 Ghz
11.Leon (Hobbyist) Bird of Time, Sophisticated lady, 35mhz Synth (62), 2.4Ghz
12. Raymond (Fotor) WIK Speed Astir, 2,4 GHz
13. Erik (E Rukkers) Big Jim 2 vintage zwevers jim op 2,4 1 zwever op 76 synt
14. Leon (Wubbe) Sniff f3b kist uit + 1983, 35 Mhx (82)
15. Gert-Jan (GJVO), Multiplex DG500 440cm, 35 mhz, synthesizer
16. Gerben (Gerben) ,ASW 22 Graupner, Ibis, K68 of K79, K65 of desnoods op K68
17. Tomrinkes, 35 mhz Synth (73), Muliplex Domino, Graupner Clou, liter jenever..
18. Bart Doets (bdoets), Robbe Nova, Atlantis, misschien ook de Riser; 2.4 Ghz
19. Kees ( pl119 ), Mosquito en Cirrus. 2.4 GHZ, Lange onderbroek en Snowboots!
20. Ruud (ruud01), Algebra, ??
21. Patrick (niet forum), ICA'87, K69

Het is niet ondenkbaar dat Jan-Hein (niet: janhein) niet komt. Ik weet dat hij prive even andere zaken aan zijn hoofd heeft dan vliegen. Ik heb hem een mail gestuurd, we zullen zien. Eigenlijk hoort Jan-Hein wel bij deze meetings aanwezig te zijn als liefhebber en kenner van oude zweefvliegtuigen.

[EDIT]
Zojuist te horen gekregen dat Jan-Hein zeer waarschijnlijk niet komt.

Laatst bewerkt:
spelregels vintage glider treffen

Even wat huishoudelijke mededelingen voor het treffen van zondag 20 december:

Op zaterdagavond 19 december wordt -op basis van de weersverwachting- besloten of het evenement doorgaat. (In de dagen daaraan voorafgaand zal het wel geleidelijk duidelijk worden). Als het toch slecht weer blijkt te zijn dan is de uitwijkdatum zondag 10 januari 2010.

We zijn te gast bij de Zweefvliegclub Noordoostpolder. Hieraan zijn geen kosten verbonden en we kunnen tegen clubtarief gebruik maken van de kantine. (Dus er is koffie, fris en soep tegen betaling verkrijgbaar voor een schappelijk bedrag). Veder kunnen we dus gebruik maken van de verwarmde kantine en het sanitair. Mogelijk komen er nog wat leden van de zweefvliegclub kijken hoe wij onze hobby bedrijven.

Er is frequentie-bewaking en verder wordt iedereen verzocht om een kopie of origineel van de verzekering of KNVvL-kaart mee te nemen. Niet verzekerd is niet vliegen!!

Vanaf ca. 9.00 uur ben ik aanwezig om jullie te ontvangen. De vliegdag begint om 10.30 uur en rond 16.00 is het vliegen afgelopen want we zitten immers een dag voor de kortste dag van het jaar.

Het adres is: Voorsterweg 21 8316 PP Marknesse tel. 0527-201364

Voor verdere vragen stuur een PB!

Max

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik hoop dat een verzekeringspapier ook goed is? Hierin staat dat ik verzekerd ben voor modelvliegen.
Volgens mij heeft Arjan precies hetzelfde (?).

Groetjes

Bij deze wil ik me helaas afmelden voor deze meeting, ik krijg de Beta niet op tijd af en ik moet best een eind rijden en om dan alleen te kunnen kijken....
Mocht het verzet worden naar 10 Januari kan ik nog proberen om de Beta op tijd af te krijgen maar ik beloof niks, ik heb de laatste tijd zeer weinig gelegenheid om te bouwen.
In ieder geval veel plezier allemaal en ik nou dit draadje nog even in de gaten voor het geval de datum nog mocht veranderen.

je mag ook met andere toestellen vliegen veronderstel ik??? maar het is natuurlijk leuker als er superveel vintage zwevertjes zijn eh

reacties

@Firefox: het is wel een echt treffen voor oldtimer zwevers. Dus niet de bedoeling dat we met motorvliegtuigen of moderne zwevers gaan vliegen. Er wordt alleen een uitzondering gemaakt voor 2 sleepkisten om daarmee de mogelijkheden voor de zwevers te vergroten. Als je zwever 19 jaar oud is knijpen we heus wel een oogje dicht maar een vol-glas F3b zwever van 4 jaar oud is niet de bedoeling. replica's zij wel toegelaten dus exemplaren die recent gebouwd zijn maar al lang bestaan. Een voorbeeld zijn de Mosquito's uit de bouwdraadjes elders op het forum.

@Jesse: jammer dat je er niet bij kunt zijn (met secondelijm kom je in twee weken toch nog een heel eind) ;).

@Coenair: een verzekeringspapier is voldoende! Ik bedoelde eigenlijk of een KNVvL kaart of een verzekeringspapier! Niet KNVvl-leden zijn net zo welkom hoor!!

JacobBos vroeg via PB of een donatie voor de grondeigenaar nodig was. Dit is niet het geval. De vereniging vindt het leuk dat we komen en als we voor wat extra omzet in de kantine zorgen is het al goed!

Max

Laatst bewerkt:
Back