vlieg 10 daagse 2014 (Delfzijl)

Idd, speciaal voor ons Brabanders speciaal Bavaria laten aanrukken, TOPPIE .... Het was even doordrinken om alles op te krijgen, maar het was gelukt. Dit jaar weer? :rolling:
Dit jaar zetten we in op de dubbele hoeveelheid.. :D

Wel lastig als je kleurenblind bent :)
so true... :D.. maar vast wel iemand in de omgeving die je het dan kan uitleggen.. hmm.. als je kleurenblind bent kan je dan ook een blauw oog geslagen krijgen ? :D

zullen we het eens uitproberen bij hem ? :p

BLUF
2.gif

mag ik dan slaan Freddy?Alex weet wel hoe ik een landingsgestel buig dan denk ik ook wel dat hij weet hoe die aankomt

Met wat mag je daar allemaal vliegen, is het ook toegestaan om met turbine te vliegen? :rolleyes:

Ja, echter zoals vorig jaar ook gemeld: We hebben een ruim veld maar er staan veel objecten omheen. Het is dus geen ideaal jetveld en je dient geen beginner te zijn !

Kijk rustig even op streetview: http://www.street-view-maps.nl/loodweg+2+Farmsum

Er is daar ook al een jetmeeting geweest:)

Oh ? :D Ik weet van niks. ACF Appingedam had er wel een verleden jaar, ik denk dat je die even door elkaar haalt..:D

Laatst bewerkt:
nano moet lukken Ger daar heb je ervaring genoeg voor ben alleen wel bang dat alssssss je een flame out krijgt dat het moeilijk kan worden om weer terug op het veld terug te komen

Back