Hee Andre. Dan mag jij gooien, maar wel zo hart dat hij een kwartier of zo in de lucht blijft. Mvg pascal.
Jaaaa Moooiiii, En krijg je de motor op tijd?????? Mooi weggewerkt die draden Nog 5 nachtjes slapen of kun je niet slapen en dan is het zover ik heb er zin in. Succes met de laatste bouw/afbouw/samenstellen/assemblage en inelkaar zetten.
Oei, slapen, wat is dat? En die motor, dat is nog maar de vraag. Morgen maar eens gaan bellen. Mvg Pascal.
Hoi Pascall, Afgelopen vrijdag heb ik mijn Macchi 33 ingevlogen, niet vanaf het water maar vanaf het land, ik had een hulp landingsgestelletje gemaakt maar dat was niet sterk genoeg. Gooien durfde ik niet voor de eerste vlucht. Dus maar geprobeerd vanaf het gras, dit was gelukkig nat genoeg om op te kunnen stijgen. Dag daarna even snel onderstelletje in elkaar geplakt en nog een paar vluchten gemaakt. Ik weet nu dat ie vliegt, dus kan ik een wat beter landingsgestelletje maken, messing pijpje door de romp (goed afkitten naturlijk) waar een asje doorheen komt. in geval van vliegen op het water kan het asje er weer uit. Kistje vliegt goed, wil alleen wat wringen in de linkerbocht, moet nog even kijken waar het aan ligt. Snelheid en vermogen lijken me goed. Ik vlieg hem met een Graupner compact 555 (510 t/v) accu 5s lipo 4400 mahp. prop is een 13-8 motor trekt 31 amp. hieronder enkele foto's, de eerste is op vrijdagavond gemaakt, het was eigenlijk al wat te donker, de ander zijn afgelopen zaterdag gemaakt. succes met het gereedmaken van jouw toestel! Mario
Wat een idee, en wat ziet hij er mooi uit in de lucht! Ik neem aan dat de je wielen op een spant wat in de romp zit heb gezet. Ik ben de plannen aan het uit werken voor een nieuw watervliegtuig wat trouwes hier op het forum ook weer gepost word. Daar komt mogelijk een opklapbaar landingtoestel op. Dit is denk ik ook mogelijk op de macchi. Morgen zal ik een schetsje posten, wie weet kan je er wat mee. IK ga deze vliegen op 5S 3500maph, motor 650KV, moet lukken denk ik. Met die 4400maph, kan je wel lang vliegen neem ik aan? Mvg Pascal
Geen motor. :nooo::nooo::nooo::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry: