Hoi jitse. Dit lag mooi opgerold op aan spant in de nok van mijn hobbyzolder totdat ik even ging proefdraaien. Oeps.
oei... thuis proefdraaien is altijd een lastig punt. Beperkt ruimte beschikbaar, te weinig handen... Daarnaast trekt je prop 'harder' omdat je statisch trekt. Helaas ging het deze keer dus mis. Wees blij dat het je hoofd niet was!
Ha ha, het valt allemaal wel me, Ik kijk altijd uit of er geen losse materialen liggen die weg kunnen waaien of aan gezogen kunnen worden, maar deze lag dus boven in de nok, dus toch niet goed gekeken. En een nieuw hooft kan volgens mijn vrouw helemaal geen kwaad Mvg Pascal.
Hier nog enkele foto,s Nog een beugel achter de motor zetten zodat de draden niet tegen de motor kunnen lopen. En het kapje er op. Nu wachten tot het voorjaar word. Mvg Pascal.
Het laatste onderdeel is gereed, een draag/montage steun voor te macchi. Om dat de servo kabels uit een stuk bestaan is het niet mogelijk de vleugels van de romp te scheiden. Met het steun is het makkelijk om de vleugels aan de romp te bevestigen. Dat was het dan, einde van dit bouwverslagje. Iedereen bedankt voor zijn bijdrage en, die dit bouwverslagje hebben gevolgd. Met vriendelijke groet, Pascal.
Hmmm... net draag-kratje! Maarrrrreh... wat ziet ik daars in den verte des fotoos? Enen Kelly?... Die was heel gebleven na het drijveravontuur? Nu veel sneeuw... of een vroeg inzettende zomer
Hee mooi Pascal. maar het einde vqan het draadje zeker niet :nooo: Zolang het model blijft bestaan horen we graag het wel en wee ervan. incl. foto`s en filmpjes Succes met de maiden Grt, Berto.
he pascal eindelijk klaar man en wat een plaatje hoop dat je hem in april komt showen in zeumeren,ik zie er na uit ook erg handig zo'n draag geval enne de maiden als die niet in zeumeren is.......FILMPJE....... groet john
Eerst maar eens de lucht in zien te krijgen en dan poberen heel te houden tot Zeumeren. En een filmpje?!, daar moet ik even een studie van maken hoe ik dat rolletje hier in het beeld geplakt krijg. Ja ja, ik leef nog in een grot en we hebben een tamtam. Mvg Pascal.
Yessssssssssssssssss eindelijk! zie je op zeumeren 16 april yes,yes,yes Gezellie toch en mooi dat ie klaar is en toppie dat draagding. Best wel een handig ventje die pascal En dit kan niet misgaan want dit is een echte vliegboot....................
Ik zeg niks. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack Uploaded with ImageShack.us