Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Multiplex Xeno vligend vleugeltje nodig? Retesaai, vliegt prima, met Aeronaut carbon klapprop, Turnigy brommer, 30A Plush regelaar, twee HS-82 MG servo's en twee 3S 2000mAh LiPo's. Voor 125 eypootjes. Voor 25 eypo extra inclusief Spektrum AR500 ontvanger.
Mini RevoIk zoek nog iets snels, en iets voor binnen!![]()
Alles wat je wil weten staat hier. Dus zonder tas, wel deelbaar maar de vinnen vast. Vliegklaar incl. twee accu's, spycam etc.is dat met die tas enzo?
dus dat deelbare ding?
Alles wat je wil weten staat hier. Dus zonder tas, wel deelbaar maar de vinnen vast. Vliegklaar incl. twee accu's, spycam etc.
Oh ja, en in antwoord op je PB: Drive Calc![]()
Een Mini Swift is ook leuk. Simpel setupje met zo'n indoor 1400kV motortje, 10A regelaartje, GWS 7x3,5" DD propellor, twee HXT500 servootjes en een 3S 500-700mAh LiPo. 10 minuten rondgillen, lekker wendbaar en best wel goedkoop. 8) Afgelopen zomer had ik ze zelf uit piepschuim gesneden. Ging ook prima.
Gaaf filmpje junk!
Ik ga van de week mijn drift karretje van Tamiya ook in orde maken. Volgende keer even knallen over de vloer met die zooi![]()
Goedemorgen harde werkers
De week is weer begonnen,zometeen eerst even trainen en dan maar weer op het internet gaan zoeken naar werk ;-)
*zullen we ruilen junkie...thuiszitten verveelt snel hoor....