Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo , ondanks alles , today was a good day !!

lekker schoon huis incl de hobby kamers
disc & Geebee zijn RTF !

nu nog op jacht naar een extra indoor netjes vlieg avond om de saaie werkweek wat te verzachten .

Laatst bewerkt door een moderator:
Multiplex Xeno vligend vleugeltje nodig? Retesaai, vliegt prima, met Aeronaut carbon klapprop, Turnigy brommer, 30A Plush regelaar, twee HS-82 MG servo's en twee 3S 2000mAh LiPo's. Voor 125 eypootjes. Voor 25 eypo extra inclusief Spektrum AR500 ontvanger.

is dat met die tas enzo?

dus dat deelbare ding?

groeten sjoerd

yeah , junkie's disc is back in town !

en de nieuwkomer da Geebee !

IMG_3627.jpg

IMG_3622.jpg

IMG_3629.jpg

aaaarrrggg , was het maar vast weekend !! :(

Alles wat je wil weten staat hier. Dus zonder tas, wel deelbaar maar de vinnen vast. Vliegklaar incl. twee accu's, spycam etc.

Oh ja, en in antwoord op je PB: Drive Calc ;)

tnx voor de link.
Die vliegert gaat hem niet worden.

Ik zoek nog wel wat voor op vakantie, maar ik weet nog niet wat, mischien de merlin, of anders de hk kloon.
Ook heb ik zitten kijken naar zo'n swift 2, daar heb ik nog meerdere setupjes voor liggen.

groeten sjoerd

Een Mini Swift is ook leuk. Simpel setupje met zo'n indoor 1400kV motortje, 10A regelaartje, GWS 7x3,5" DD propellor, twee HXT500 servootjes en een 3S 500-700mAh LiPo. 10 minuten rondgillen, lekker wendbaar en best wel goedkoop. 8) Afgelopen zomer had ik ze zelf uit piepschuim gesneden. Ging ook prima.

Een Mini Swift is ook leuk. Simpel setupje met zo'n indoor 1400kV motortje, 10A regelaartje, GWS 7x3,5" DD propellor, twee HXT500 servootjes en een 3S 500-700mAh LiPo. 10 minuten rondgillen, lekker wendbaar en best wel goedkoop. 8) Afgelopen zomer had ik ze zelf uit piepschuim gesneden. Ging ook prima.

Ik heb er volgens mij nog een paar gesneden liggen.

Hier een filmpje van vandaag, gewoon zo neergeploft zonder te editten... jammer van de wind

grappig

ik vind dit toch wel spannender ,zeker voor zijn leeftijd :cool:

ben druk met de xray , snel rc wagentje dat is , neem hem de volgende keer mee naar wormer , ff knallen met 70kmpu over de gladde vloer :p

alles weer even laden /inregelen .

Gaaf filmpje junk!

Ik ga van de week mijn drift karretje van Tamiya ook in orde maken. Volgende keer even knallen over de vloer met die zooi ;)

Beetje Siggy style gedaan.. Even de zolder weer opgeruimd, alsmede de voorzolder. Wat een ruimte ineens weer..

De Moth staat even aan de kant en een Dazzler staat op de bouwplank.

2takt .46 gaat eraf, 4takt .80 gaat erop. Weegt iets meer en kan dat wel gebruiken ivm CG.
Leuk vliegertje voor dr bij.

Gaaf filmpje junk!

Ik ga van de week mijn drift karretje van Tamiya ook in orde maken. Volgende keer even knallen over de vloer met die zooi ;)

gaan we doen !

ik ben mijn intellect's nimh's 4200 mah 6 cel pakketten weer even tot leven a/h wekken , zat echt geen puf meer in .
de xray weer even ontstoft , voorzien van een futaba R133F ontvanger (jawel ,met ouderwets kristalletje )
werkt allemaal weer prima , wat een power !!

ik hoop niet dat ik daar straks zwarte sporen trek ;)

en " hop" daar gaan we weer :-)

gelukkig is een werkweek maar 5 dagen en een weekend enkelt 2 :rolleyes:

werkze ,of luierze jongens ;)

Pfff inderdaad.. weer lekker aan de bak deze week.. Gelukkig zijn zo'n beetje alle weken hetzelfde voor mij, dus geen moment om het werk saaaaaaaaaaai te gaan vinden...

:onweer:

need :morning:

Goedemorgen harde werkers :-)
De week is weer begonnen,zometeen eerst even trainen en dan maar weer op het internet gaan zoeken naar werk ;-)

*zullen we ruilen junkie...thuiszitten verveelt snel hoor....

Goedemorgen harde werkers :-)
De week is weer begonnen,zometeen eerst even trainen en dan maar weer op het internet gaan zoeken naar werk ;-)

*zullen we ruilen junkie...thuiszitten verveelt snel hoor....

Eerlijk gezegd wil ik best een halfjaartje deeltijd:p
Mijn lichaam krijgt het steeds iets zwaarder met mijn beroep,
Ik loop ook de elke dag weer te bedenken welk ander beroep te kiezen,
En das best lastig:(
Maar
Vandaag sta ik lekker te werken,verzekerings werk,dus een half dagje
Werken voor de volle mep;)

Wordt tijd dat het schip met geld aan komt. :D :D

:rolleyes: We zijn toch nog jong............... Werken het is.

Zoals Sleur altijd roept. Heul geen tijd om daar over na te denken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back