marcelsiggery
Forum veteraan
Zo jammer dat ik mijn doenniks sim verkocht heb :-(
Wel een goede reden om weer eens naar de club te gaan ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zo jammer dat ik mijn doenniks sim verkocht heb :-(
Pampers bestellen?
Laat de zomer maar komen, deze staat er klaar voor
![]()
ja , je hebt nu eindelijk de tijd om clubmens te gaan worden
ik ga wellicht even van 13;00 tot 14;20 u naar den club
Maar nu eerst en bakkie pleur en en peukkie.
Yep cluman No 2.Goed bezig Gorby.Jij hebt echt hart voor de club ;-)
Oja zit nu aan me tweede bakkie.
Jij hebt ook tijd zat, maar de gaarheid houd je tegen om een clubmens te worden ;-)
Of is het de benzineprijs die je ervan weerhoudt?![]()
Zit weer lekker aan de grasmaairt te klooien heb de messen geslepen meeste speling uit de besturing gehaald ga nu de messen balk er weer onder hangen.
Staat genoteerd.Thanks was het bijna vergeten.goed bezig corb !
vergeet niet je malibu te bouwen , en vooral alles voorin zetten ,om de vlieger in balans te krijgen .
idd de combinatie van gaarheid en te ver weg.
vandaag een plafond lope lege afsteken op 5 meter hoogte , daarna repareren ,en dan skinnen , kortom, prima te doen ,want mijn lipo trekt dat prima , maar rond 19;00u is hij wel aardig leeg, de ellende is dat ik weer rond 21;30 geheel opgeladen ben en weer niet kan slapen
nweer:
als de club in zaandam had gestaan ,was ik waarschijnlijk elke dinsdag wel een pintje wezen pakken
goed bezig corb !
vergeet niet je malibu te bouwen , en vooral alles voorin zetten ,om de vlieger in balans te krijgen .
* sim't verder *
Ik ga morgen die deur even schuren,kan ik morgenmiddag of avond dat likkie verf even bij je ophalen? ;-)
is goed amigo
kom je even voor het eten , zo rond 17;30 , kan ik na het eten lekker gaar zijn![]()
Dat is goed ouwe vliegtuighandelaar ;-)