Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pampers bestellen? :mrgreen:

Laat de zomer maar komen, deze staat er klaar voor :cool:
scaled.php

Mooie kist Ronald.. Heb nog een schade model liggen bij mijn ouders thuis...

DSC00529.jpg

Zit weer lekker aan de grasmaairt te klooien heb de messen geslepen meeste speling uit de besturing gehaald ga nu de messen balk er weer onder hangen.

Jij hebt ook tijd zat, maar de gaarheid houd je tegen om een clubmens te worden ;-)
Of is het de benzineprijs die je ervan weerhoudt? :-)

idd de combinatie van gaarheid en te ver weg.
vandaag een plafond lope lege afsteken op 5 meter hoogte , daarna repareren ,en dan skinnen , kortom, prima te doen ,want mijn lipo trekt dat prima , maar rond 19;00u is hij wel aardig leeg :(, de ellende is dat ik weer rond 21;30 geheel opgeladen ben en weer niet kan slapen :onweer: ;)

als de club in zaandam had gestaan ,was ik waarschijnlijk elke dinsdag wel een pintje wezen pakken ;)

Zit weer lekker aan de grasmaairt te klooien heb de messen geslepen meeste speling uit de besturing gehaald ga nu de messen balk er weer onder hangen.

goed bezig corb !

vergeet niet je malibu te bouwen , en vooral alles voorin zetten ,om de vlieger in balans te krijgen .

* sim't verder *

idd de combinatie van gaarheid en te ver weg.
vandaag een plafond lope lege afsteken op 5 meter hoogte , daarna repareren ,en dan skinnen , kortom, prima te doen ,want mijn lipo trekt dat prima , maar rond 19;00u is hij wel aardig leeg :(, de ellende is dat ik weer rond 21;30 geheel opgeladen ben en weer niet kan slapen :onweer: ;)

als de club in zaandam had gestaan ,was ik waarschijnlijk elke dinsdag wel een pintje wezen pakken ;)

goed bezig corb !

vergeet niet je malibu te bouwen , en vooral alles voorin zetten ,om de vlieger in balans te krijgen .

* sim't verder *

Ik ga morgen die deur even schuren,kan ik morgenmiddag of avond dat likkie verf even bij je ophalen? ;-)

spijker ; je malibu ruilen tegen mijn summit ? , helemaal compleet , alleen ff je vader de neus schade laten fixen ;), krijg je de nemo er ook nog bij , heb je wat spare parts .

Dat is goed ouwe vliegtuighandelaar ;-)

is goed , ik bel je wel even als ik van mijn werk weg rijd .

morgen op de motor , elke dag 24 E naar parkeerbeheer brengen om je auto voor de deur te hebben vind ik wel erg duur , al betaald de klant, steek ik liever in eigen zak , reken maar uit 2 weekjes , dat is weer een mooie vliegert :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back