Vliegshow Harsewinkel

Discussie in 'Algemeen modelvliegen' gestart door Theo, 17 mrt 2003.

1. AlexH

AlexH

Lid geworden:
    19 aug 2002
    Maar die zilverkleurige zijn standaard :p "k heb ze zelf goud gespoten omdat ze zo roestig waren :p Allthough de roest er voor d'r alweer door komt :p

[/offtopic] :oops:

2. Gerard_nl

Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

Lid geworden:
    7 sep 2002
    de mvsb heeft zich weer flink laten gelden op de camping en de feesttent hahaha.

enorm gezellig, volgend jaar weer.
    jammer van het noodweer na 2 dagen 30 graden.

3. DeepSpace

DeepSpace Guest

Het was idd erg leuk. (Ik zat ook in de groene Caddy, en bij Avio Eelde)
    En ik ben nu trotse eigenaar van:

en een FA .45 Saito 4takt

nu nog leren vliegen :D

4. AlexH

AlexH

Lid geworden:
    19 aug 2002
    Ey deeps, ook geregistreerd! :D

"k vond het ook zeer geslaagd. Vooral het nachtvliegen was leuk :)

Heb d'r een Graupner Trainer 65 aangeschaft:
    Een motor heb ik nog niet maar denk dat het een .53 Irvine gaat worden :)

5. Theo

Theo

Lid geworden:
    3 sep 2002
    He DualdudE ik heb nog naar jou gevraagd bij leden van Avio Eelde maar niemand kende jou onder die naam.
    Het was weer een heerlijk weekend. Lekker gezwommen in de rivier, mooie shows enz enz.
    Zelf had ik een zwevertje te koop die ik voor de auto had neergezet. Bij terugkomst zat gewoon het gevraagde geld onder de ruitenwisser. Kan schijnbaar allemaal daar :p :p

6. DeepSpace

DeepSpace Guest

ah, dat was jij dus. We waren der toen nog niet :)

Witte caddy hé. We hadden het der nog over om die velgjes ff te wisselen :D

7. Emile

Emile

Lid geworden:
    28 okt 2002
    Nope ... die Witte Caddy met zilverkleurige velgen die hoorde bij onze "gang". Ik heb vluchtig gekeken naar die groene Caddy, maar niet kunnen vinden, misschien dat hij in de laatste rij heeft gestaan, want daar heb ik niet gesnuffeld. :lol:

Ook wij hebben een tof weekend gehad. En we hebben zelfs lekker gezwommen, (goeie tip) daar knap je echt van op!

Adem benemend was die jongen van 14 jaar geloof ik met zijn Tijgertje. 8O

Verder vond ik Robert Six echt het hoogtepunt met zijn 3D heli, ik had reeds diverse malen videofilmpjes gezien, maar dit was de eerste keer dat ik iemand echt EXTREEM 3D heb zien vliegen. :schrik:

S'avond werd er in een nabijgelegen akkertje met slowflyers gevlogen, en die TALENTEN vlogen daarbij net zo tof met zo'n tempex kistje al hooverend voor de neus als met hun grote 4 meter kist. Echt een genot om naar te kijken.

Wat mij betreft tot volgend jaar.

GruB,
    Emile 8)

8. DeepSpace

DeepSpace Guest

We stonden tegen over jullie. Op die foto van Theo links boven in. Dat is de caravan van mijn ouders.

Ik vond die pulsjet gaaf. Wat een geluid.

9. AlexH

AlexH

Lid geworden:
    19 aug 2002
    Je kan ''ons" zien op je foto ;) Toen we aankwamen zeiden 2 leden het al tegen me dat er naar me gevraagd was. Maar niemand kent me inderdaad bij m'n nick :)

10. Gerard_nl

Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

Lid geworden:
    7 sep 2002
    harsewinkel was schitterend en gezellig, idd de 14 jarige met de TOC extra die hij voor zijn neus torqte was een vd hoogtepunten.
    als je in bent voor nog 100 keer extremer 3d met de heli, moet je zeker naar de 3D masters in engeland gaan.
    nog veel extremer dan op harsewinkel, alleen wel alleen helis

de show was ok, alleen jammer dat het van stralend blauwe lucht naar onderstaande ging in 10 minuten tijd en daarna was het pokke noodweer.

11. Han Veldhuis

Han Veldhuis

Lid geworden:
    27 apr 2003
    @deepspace schreef

Ik heb dit toestel (Vicomte van swenson) al meer dan 20jr. met een OSmax fs40, ook nog uit die tijd
    Bekleed heb ik hem met zijde en spanlak

maak je over het leren vliegen met dit kistje maar geen zorgen,
    Vliegt super :yes:
    Pas wel op met een motor stop, door de spandraden is de snelheid er snel uit, maw komt snel naar beneden
    De uitslagen van de roeren (rudder/hoogte) heb ik op max. staan, zelfs rollen, rugvlucht
    mooi vlieg beeld is volgas tuch and go maken op 1 (spaak)wieltje

Oooooh ja en het Nachtvliegen was weer super, volgend jaar maar weer eens blijven kamperen

12. Theo Coenen

Theo Coenen Guest

Ik heb ooit dit model iets uitvergroot spanwijdte werd 240 cm en romplengte is 160 cm. Als motor gebruikte ik daarop de OS FT 120 Gemini met een 16x6 Master Airscrew als prop, vliegklaar gewicht 6,5 kilo.

13. DeepSpace

DeepSpace Guest

Aha, kewl. Er stond ook op dat het een semi scale & trainer was. Anders had ik em ook niet gekocht. Hij heeft een spanwijdte van 1.61 meter. Ik weet alleen niet hoe zwaar hij gaat worden.

Deel Deze Pagina