Het gaat gezellig druk worden, zo te zien hebben we een leuke ploeg bij elkaar! Nog even over de locatie. Als jullie het niet erg vinden wil ik graag de locatie zo houden. Dit omdat het toegankelijk is voor de beginner, waar ik er 1 van ben. Maar als de meerderheid naar Seiser Alm willen gaan, ben ik de laatste die nee gaat zeggen natuurlijk. Kan natuurlijk de locatie worden voor 2013? Ik stel voor dat we in week 23 vetrekken. Vrijdag 8 juni t/m woensdag 13 juni. Zodat we begin week 24 vliegen.
@Hans N. : Ceppodo was mij voor maar mijn eerste gedachte was inderdaad om dan een boomstam voor je mee te nemen haha
En ik zie net in mijn planning voor volgend jaar dat ik die donderdag en vrijdag vrij heb gevraagd i.v.m. een verjaardag, ik hoor later dit jaar of ik ze heb maar dan hoef ik niet eens een dag later aan te komen! Helemaal top!!
Vandaag de bekend dat ik komend voorjaar niet kan van 1 tot 24 april. Juni kan ik wel naar het zich laat aanzien. Leuk dat er zo veel animo is, ik denk dat het een gezellig en leerzame sessie gaat worden. Ik heb geen koffers voor mijn modellen maar wel een rugzak. Voor € 11,- koop je bij Decathlon in Frankrijk, een rugzak gemaakt voor duikuitrusting. Daar gaan een paar modellen in en eventueel ook andere equipement. Ook in Amsterdam te koop voor € 12.95 erg goedkoop en makkelijk. Decathlon - Duiktassen - Duikaccessoires - Duiken - Bootsporten / Duiken / Watersporten Voor mijn zender heb ik uit EPP een cover gemaakt die over de knuppels gaat en dit alles beschermd, waardoor hij zo in de rugzak past. Zit nu in Schotland maar als ik zaterdag weer thuis ben zal ik een foto posten. Als locatie heb ik naast de in mijn eerdere posts staat ook nog altijd Bwlch in Wales op mijn verlanglijst. Kijk maar eens hier: Kevin Newton's blog...: Bwlch Ik zal Kevin Newton eens mailen hoe het daar staat met logies etc. Maar bij iedere windrichting is daar wel een super helling. En maar 750 km rijden, plus natuurlijk de tunnel. Maar Oostenrijk is ook OK voor mij, geen probleem. Groeten en tot gauw, Rick
Vet offtopic maar ik wil ook nog wel heel graag naar Cilan in Wales. Lleyn Peninsula North Wales. Deze video zegt genoeg..... cpp1-05gYk4[/media] Hawk and Macchi over Cilan - YouTube#! Rick ga je mee ?
Max je moest eens weten wat ik hier verder nog aan PSS spul heb liggen En ik heb de tekening van de Macchi Folgore uit de video al in huis (met GFK eigenbouw romp) - maar dit is wel erg off topic -
Het gaat gezellig druk worden. Nog ff en dan komen we niet eens aan vliegen toe met al dat wandelen, 4x4, rugtassen sjouwen, plannen maken voor 2013 en wat al niet meer. Voor 2013 naar Engeland dan maar?
Datum komt mij wel uit, voorlopig ga ik mee. Plaats maakt me niet zo uit, beetje veelzijdige plaats (veel bruikbare windrichtingen) en niet te moeilijke landings plek (voor de helling maagden) zijn denk ik belangrijk. Johannes lijkt me de beste adviseur in deze.
Spreek net vandaag op de conferentie een aerodynamicus uit Australie die in Wales is opgegroeid met hellingzweven. Op heel veel plaatsen super, naar het schijnt. Hij vliegt down under met geinstrumenteerde Alula en Elf. Leuk werk hebben is geen straf. Ja Maarten graag. Rick
Graag ga ik mee, in die periode moet dat lukken. Hemelvaart en pinksteren zijn dan al geweest. Iemand zonder vervoer kan ik meenemen Wie houd de telling bij??
Ik, aangezien ik de veroorzaker ben van dit geheel.... Mijn vraag is dan wel waneer we, en hoe we gaan boeken. Ieder voor zich? Of 2 personen perk kamer? Of een totaalboeking? Hier kan alles...
Ik zou een totaal boeking maken voor de personen die redelijk zeker meegaan. Als er 2 losse bedden per kamer zijn vind ik 2 man per kamer niet erg, maar eigen kamer voor iets meer geld mag ook. Ik pas me aan bij de wensen van de rest.
Dat van die losse bedden is wel een goede opmerking. Dan nog even over het boeken. Maken we de boeking op basis van half pension? Een totaalboeking is voor mij geen probleem, ik ga dan wel even op zoek naar een goede financiele oplossing. Nog even de personen op een rij die mee gaan? Johannes Maarten Justus Rick Raymond Willem Douglas
Even de boel wat versnellen. Uiterlijk zaterdagavond wil ik alle info hebben over hoe te slapen, eten, enz. Zondag gaat er een mail de deur uit met en voorlopige groepsreservering. Mijn voorkeur gaat uit naar half pension, met een eigen kamer. Eigen kamer is geen noodzaak, als het niet anders kan is een kamer delen geen probleem. (mits losse bedden)